dags att hälsa våren välkommen

godmorgon allihopa!

är lite chockad över att jag är vaken så tidigt. när jag inte ställer någon klocka så brukar jag sova till elva, minst. men har väl vant mig vid att gå upp vid sex nu så kan inte sova hur länge som helst. ganska skönt i och för sig. idag blir det fest hela dagen. ska möta upp hanna om några timmar, köpa lite grilltillbehör och alkohol sen är det bara att sätta igång att hälsa våren välkommen. självklart är vädret inte sådär soligt och varmt som det vart nu i några dagar, men jag hoppas det spricker upp under dagen.

hur ser era valborgsplaner ut?

10 kommentarer

anja

30 Apr 2008, 09:39

Hahahaha vem vet.
Jo jag ska sitta på en buss i typ 8 timmar.
kram kram

anja

30 Apr 2008, 09:46

I en skola som ligger breve Ullevi.

emma

30 Apr 2008, 09:50

jag älskar också skorna, men de är en pina att ha på sig dem tyvärr! hehe

lotta

30 Apr 2008, 10:06

det blir festfestfest! men en väldigt lugn fest:)

Tobias

30 Apr 2008, 10:14

svar: jao vi får hoppas så :D

Hanna

30 Apr 2008, 10:15

Så du e vaken? Jag me uppenbarligen, men trodde du sov eftersom jag inte såg dej på msn =) Ja, då e d bara å börja göra sig klar för den här dan då!

Fia

30 Apr 2008, 10:21

jag ska chilla hela dagen! :P sen ska jag på studentskiva ikväll.. innan lär det bli vin med tjejerna på något mysigt ställe :)

lotta

30 Apr 2008, 10:43

haha ja det blir det! är lite sjuk fortfarande satt;D haha!

anja

30 Apr 2008, 10:44

Aha jag bor i stockholm.
kram kram

Diamandis

30 Apr 2008, 10:52

Kanske inte världens bästa, men den är så bra att man kan fastna för den :) Som jag dårå.

Ha en bra dag ! :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram