ben & jerry och carrie bradshaw

image99

har haft en riktig tjej kväll nu. då finns det inget bättre än ben & jerry och sex and the city. den här gången lyckades jag faktiskt spara hälften av glassen. det kommer jag nog vara riktigt lycklig över imorrn kväll när jag tänkte vara hemma och titta på let's dance.

alltså det blåser något otroligt här. ibland känns det som att väggarna ska braka in. lite läskigt, fast ändå mysigt när man ligger under filten och inte behöver gå ut förrän imorrn eftermiddag.

nä nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag försöka somna tidigt för en gångs skull. får se hur det går.

sov gott allihopa!

godnatt ♥

1 kommentarer

Liuza

27 Sep 2008, 14:23

Phish food är jättegod :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram