lite shopping förgyller lördagarna

nu har jag ganska precis kommit hem från stan. det blev lite shopping ändå, visar det sen när jag orkar. blev en lite "major accident" på h&m också. skulle testa en superfin glitterögonskugga men det slutar med att jag får hela burken över mig, vilket innebär att mina vita tygskor nu ser ut som att de blivit doppade i tegelbrunt pulver. hoppas verkligen det går bort i tvätten. jag har massa att fixa här nu innan folket kommer ikväll. måste städa lite i alla fall, även om jag inte hinner fixa allt, sen måste jag hinna duscha, fixa naglarna och sådär. och förhoppningsvis också hinna se nyaste avsnittet av top model.

vad ska ni hitta på ikväll? ♥

7 kommentarer

Fia

29 Mar 2008, 15:48

hehe jo, man blir ju lite bortskämd när man legat hemma sjuk hela veckan ;P

Jessica

29 Mar 2008, 15:49

Hoppas du kan fixa dina skor, så irreterande. Hoppas ni får en kul kväll!

Tobias

29 Mar 2008, 15:55

svar: hehe jag med, härligt med färg när vädret suger :D

Maria

29 Mar 2008, 17:07

aldrig fel med shopping :)

Amanda

29 Mar 2008, 17:13

Det går nog bort i tvätten ska du se :) Ikväll ska jag fika med en vän och därefter får jag se vad vi hittar på.

Vendela

29 Mar 2008, 18:15

Härligt med Lördagsshopping!

MATILD

29 Mar 2008, 18:23

nej, vad jobbigt! hoppas det går bort :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram