sista natten med gänget+sunes sommar


nu har jag skrubbat hela golvet. herregud är helt slut. och det är bara nitton kvadrat. jag blir nästan rädd när jag tänker på om man ska flytta ut från ett stort hus eller något i framtiden. men det problemet kommer då. nu ska jag ta paus från städandet och packandet och umgås lite med mina korridorsvänner. "sista natten med gänget" som erik så vackert beskriver det. ska ha en riktig soft kväll med någon efterrätts-surprise som de håller på att tissla om i köket. sen blir det att krypa upp i en säng och titta på sunes sommar. gud vad jag älskar den filmen! eller ja, den familjen över huvud taget.



5 kommentarer

Emma

31 May 2008, 22:00

SV: Ja, visst är den :) Vad har du gjort idag då?

Kram

Matilda

31 May 2008, 22:10

Mysigt:D

Emma

31 May 2008, 22:45

SV: Jaha, så roligt. Vart ska du flytta? Nej jag har inte gjort så mycket, varit på cheer träning och firat mamma som fyller år idag. KRam

Jenny

01 Jun 2008, 00:01

ja det var inte dåligt med 18 grader. usch drygt! haha sunes sommar är underbar! sunes jul ännu mer underbar! hehe. =) själv ska jag sova nu för jag är trööött. =) hoppas du haft en bra kväll iaf =) natti!

Anna

01 Jun 2008, 01:23

Haha sune, det är ju as kul. När pappa rudolf ska sälja chockladbolla till en gäng mörkhyade basketspelare ;D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram