idag är jag rosa + killarna har tagit över idol



det kändes som en rosa dag idag
med rosa tygskor + rosa halsband + blommor
mitt i allt höstrusk behövs lite färg

herregud vad skönt med en kväll utan plugg. har egentligen hur mycket som helst att göra, men jag tyckte jag kunde unna mig en fri kväll efter att ha klarat av en tenta och en redovisning idag. eller vad säger ni? måste försöka börja ta hand om mig själv nu (mammas ord, inte mina egna) så en ledig kväll med mig själv kändes som ett bra val. funderar på att se senaste gossip girl, eller kanske käka lite choklad och läsa någon modetidning. har köpt på mig ett lass som jag inte ens har hunnit öppna och ikväll är en sådan kväll när jag har tid. eller så fastnar jag helt enkelt här i bloggandet men den här gången med gott samvete. förresten, antar att ni såg hur killarna tog över idol idag? elias var helt jävla underbar (ursäkta svordomen). vart har han hållit hus innan liksom? tydligen har han samlat på sig all sin energi och laddat för det här. all cred till han. lars var också helt otrolig. jag fick rysningar. och johan behöver jag väl inte ens nämna? ni vet vid det här laget att jag älskar honom. närvaron, känslan, inlevelsen, låtvalet, ja allt. för guds skull skicka inte hem han. jag tror tyvärr jesper kan åka. han kan bättre så vore kul att få se mer. nä ut med kevin eller robin b, helst kevin för robin kan nog också bättre.

vem tycker ni var bäst ikväll?
och vem tror ni åker?

40 kommentarer

JOSEFINE

30 Sep 2008, 21:14

sv: jaa bara 59.50 på hm, hur sköna som helst

Madde

30 Sep 2008, 21:19

Svar: Inte nu längre, tack Anna! :D Var så osäker, men den rosa var trots allt lite stor..



Åh så söta tygskor!!

Karin

30 Sep 2008, 21:21

bianco:)

Erica

30 Sep 2008, 21:29

Svar: Mm, tror han heter Robin. Jag tycker nog Jesper kan åka, han var den som kändes tråkigast ikväll iallafall. :P

Ida Björck

30 Sep 2008, 21:33

svar: haha ja men det blir att man hittar tillbaka till bloggen :D



en kväll utan plugg lät underbart :D

Erica

30 Sep 2008, 21:37

Svar: Nej, inte Elias.. han är för bra för att åka.. haha! ;)

Madde

30 Sep 2008, 21:37

Svar: DEAL ;D Men tror faktiskt den får bli dagens outfit imorgon!! :D

Louise Butler

30 Sep 2008, 21:43

gud vilka söta skor !

SANIBO

30 Sep 2008, 21:54

johan johan johan säger jag bara!

Madde

30 Sep 2008, 21:57

Svar: Blir nog tunna svarta strumpbyxor, svart tunn kofta och pärlörhängen. :) Eller något av dina alternativ hiih. ;D Godnatt!

Marie

30 Sep 2008, 22:09

Jo, det är klart jag måst se. Men nu gör jag kväll från datorn :)

Lär höra av mig imorgon igen ;)

Sov så gott!

Mimmi

30 Sep 2008, 22:14

svar: exakt, det är sant. Och jag tror det nästan alltid smakar bäst på café :)

Vad kul det lät. Himla fina skor btw, sött med rosa band i :)

SANIBO

30 Sep 2008, 22:15

sv: haha ja men menaru! då kommer jag totaldissa idol.

Rebecca

30 Sep 2008, 22:33

Härligt att du klarade den!!! :D:D Glad för din skull! Bra att du tar dig "one day off" (bara för att jag inte kom på hur jag skulle säga det på svenska :D) Just nu är jag rätt irriterad på en sk vän. Men det går väl över så småningom!

Lenita

30 Sep 2008, 22:38

Svar: det är bra med mig bortsett från att jag är förkyld :/ självdÅ? :)

teela

30 Sep 2008, 22:39

hejdlöst söta skor du har! :) Jag hoppas iaf att johan och lars får stanna. mina favvisar :)

Emelie

30 Sep 2008, 22:42

åh vad fint med rosa skosnören! :D

teela

30 Sep 2008, 22:47

det ligger mellan JC och Kappahl på övervåningen :) vet du vart jag menar? Förresten, du är inte sugen på att festa ihop nästa helg? Hade vart sjukt kul

Mimmi

30 Sep 2008, 22:49

svar: verkligen!

Vad mysigt, jag missade idol men nu ska jag titta på vem som åker ut :)

Natalia

30 Sep 2008, 22:59

ja det är roligare att ha sina smycken synlig, dessutom älskar mina vänner att alltid kika på dem medan de väntar på att jag ska bli klar osv. tihihi bra sätt att underhålla vännerna



Åå jag önska jag kunde spela piano, har dock en pytteliten synt för barn hahaha :P

Mimmi

30 Sep 2008, 22:59

svar: Det är sant, och det ångrar jag inte.

Ida Björck

30 Sep 2008, 23:00

svar: ja så sant så :) nightynight sweetie!

Erica

30 Sep 2008, 23:00

Svar: Hehe, okej.. brukar du aldrig ringa och rösta? Jag gjorde det ikväll, men brukar inte göra det jämt, bara om jag verkligenverkligenverkligen tyckte någon var grym och blir uppriktigt ledsen om den personen skulle åka ut. ;p

Tyckte Jesper kunde åkt istället för Rasmus ikväll, fast Jesper kanske blir bättre, who know.. :)

Natalia

30 Sep 2008, 23:02

hahah i wish, den enda låten jag kan är lille katt :P

Natalia

30 Sep 2008, 23:05

det är så sant så :D

Natalia

30 Sep 2008, 23:09

förstår det, du får ta och besöka kalmar oftare, eller hitta en plats i gbg där man kan få spela på ett piano gratis :D

Mimmi

30 Sep 2008, 23:09

svar: Det är sant :) Jag dör inte av att missa ett avsnitt. det finns repriser också :)

Natalia

30 Sep 2008, 23:15

men det är ju hur bra som helst, kom igen du klarar av att spela framför några. Låtsas bara som om de inte finns där, utan att det bara är du som sitter själv i ett rum. Det är bra du och pianot :D

Natalia

30 Sep 2008, 23:24

hehe okej, men det är ju bra. Då får du iaf spela någon gång :D

Natalia

30 Sep 2008, 23:27

nej usch te med mjölk, inte min smak alls haha. Dricker sällan te, bara då jag är sjuk :D



Men kaffeälskare är jag, dock inte beroende. Dricker inte så ofta

SANIBO

30 Sep 2008, 23:29

sv: åhja, men det gick ju bra! jag var inte särskilt orolig heller, alla älskar honom ;)

Natalia

30 Sep 2008, 23:34

hehe du är helt enkelt inte en kaffemänniska :D jag gillade kaffe redan när jag var liten, typ vid 5 års åldern. Drack alltid upp mammas sista klunk i koppen :P hihi

Rebecca

30 Sep 2008, 23:36

Jag har fyra riktigt nära vänner som jag har kunnat berätta allt för. nu har tre av de pojkvänner som såklart tar upp hela deras liv. Sen är det särskilt en som jag var lite extra med, som nu har skitit i mig totalt för att jag inte är 18. Hon kan inte umgås med mig på helgerna för då är det antingen krogen eller hennes pojkvän som gäller. På vardagarna orkar inte riktigt jag, för jag har tusen andra grejer som måste göras. Och jag känner att jag inte riktigt orkar bestämma två veckor innan ja vill träffa henne :P Men ja, jag försöker säga detta till henne.. men hon vill inte riktigt ta åt sig. Så vi får väl se hur det går..!

Natalia

30 Sep 2008, 23:38

hahaha ja de tyckte alla också när de såg mig rycka till mig mammas kopp :P nää är det sant?? chokladbollar då? jag brukar alltid ha kaffe i mina

Erica

30 Sep 2008, 23:40

Svar: Okej.. :) Lyssnade du på Darin och Sebastian och de efter Idol med?

Natalia

30 Sep 2008, 23:46

hihi :D oj du är nog den första jag vet som inte gillar det hehe

Erica

30 Sep 2008, 23:50

Svar: Så är det för mig med! Jag har gillat vissa i Idol men sen så lyssnar jag ändå inte på de sen efteråt, det bara blir så, är inte det jag lyssnar på annars liksom.. :p

Jennifer och Linnéa

01 Oct 2008, 15:17

Verkligen söta skor:)

annii

01 Oct 2008, 18:01

Söta skor

sheima - modemix.blogg.se

01 Oct 2008, 18:22

åh LARS E ger mig oxå rysningar :) varifrån kommer skorna? super sööta! :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram