[Svaren del 2] Blandade frågor.


Varför är du så snygg Anna? Ja somliga har det i generna, andra inte. Med andra ord - jag har ingen aning. Tycker du att man ska förbjuda tobak? Nej. Jag tycker varje människa får bestämma om de vill förstöra sina lungor eller inte. Krävs ingen lag för det. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vill säga ja, men jag är riktigt tveksam. Tror det krävs mer än så för att falla riktigt hårt för någon. Om du skulle få välja vilken talang du ville, vilken skulle du vilja ha då? Dans helt klart. Ångrar fortfarande att jag slutade med dansen för många år sedan för herregud vad lycklig man blir av att dansa. Har du någon förebild och varför i så fall just den? Jag har ingen sådär specifik förebild utan olika i olika genrer. Lina Scheynius för att hon inspirerar mig inom foto, Jocke Berg för att han får mig att känna och min syster för att hon har svar på precis allt. När du tar på dig jeans, vilket ben stoppar du i först då? Bär aldrig jeans, men tightsen drar jag på med höger ben först, helt klart. Använder du almanacka? Absolut, jag skulle inte ens få hälften så mycket gjort om jag inte hade den. Har ett minne som en guldfisk. Din favoritfärg? Oj, svårt. Beror helt på i vilket sammanhang, men jag gillar riktigt mörk rosa. När det liksom nästan är lila, svårt att förklara. Är du en organiserad människa eller lite mer vimsig som tar allt som det kommer? Jag försöker vara organiserad, men det brukar alltid sluta i total kaos, så får väl säga det sista då. Är Göteborgs Universitet något att ha? Universitetet är väl som alla andra universitet i stort sätt, men eftersom det ligger i landets bästa stad så är det grymt. Om du skulle supa Stefan under bordet vad skulle du använda dig av då? Haha! Tequila utan tvekan, vem blir inte supen under bordet av det liksom? Om du bara hade tio minuter kvar att leva vad skulle du använda de tio minuterna till? Oj vad svårt! Jag vill säga ta farväl av mina närmsta, men jag tror mer det skulle luta åt att paniklyssna på alla mina favoritlåtar. Jordnötter eller chips, vad väljer du helst? Choklad, alltid choklad! Vad tuggar du helst på, en blyertspenna eller ett tröjsnöre? Att döma av mina munktröjor - tröjsnöret. Vad skulle du säga om jag ringde på hemma hos dig med en påse ostbågar i handen? Välkommen in antagligen. Skulle ju vara ganska nice ändå. Vilket café i Göteborg slår Kalmars Kullzénska? Frågan är ju om något faktiskt gör det egentligen. Kullzénska har hela min barndom i sina blommiga tapeter, det är inte lätt att slå. Vad dricker du helst när du festar? Vitt vin på vinterhalvåret och rosévin på sommarhalvåret. Vilken är din naturliga hårfärg? Har färgat det sedan jag var elva år, men jag tror det är åt det mörkblonda hållet. Vilken är din favoritkaka? Mammas blåbärspaj gjord på bär från trädgården i sommarstugan. Det finns seriöst inget godare.

Jag har en del kvar av frågorna. Borde väl inte ge ett löfte om när de kommer, men innan helgen är mitt mål.

27 kommentarer

Tobias

10 Mar 2010, 20:17

Det går superbra faktiskt :) jag jobbar på kolonial, alltså ute på golvet =) kassan har jag inte lärt mig än

hur funkar ditt jobb?

Tobias

10 Mar 2010, 20:32

Fan vad nice, trivs du? :D bra arbetsplats?

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

10 Mar 2010, 20:40

hur menar du nu..?

Hayden var ju covergirl för några nummer sen.

Tobias

10 Mar 2010, 20:41

Förstår dig :D tycker själv att det ska bli superhärligt att få en stor lön!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

10 Mar 2010, 20:49

ahhh nu ser jag..konstigt!

Men måste ju vara nåt gammalt nummer eller förra eller nåt.

Tobias

10 Mar 2010, 20:50

jag jobbar i nuläget 20 timmar i veckan, men kommer bli mer :D

Johanna

10 Mar 2010, 21:17

du vet vad de säger anna, den som väntar på något gott.... :)

SARA

10 Mar 2010, 22:18

Jag är också beroende av min almanacka för att få något gjort!!

Kalle

10 Mar 2010, 22:46

Kullzenska är oslagnart alla gånger!

pelle

10 Mar 2010, 23:19

tequlia och stefan? hahah, det vore något det.

stefan

10 Mar 2010, 23:22

Det räcker med att jag tittar på alkohol så ligger jag redan under border och sjunger om eiffeltorn och månar ;P

Liuza

10 Mar 2010, 23:39

jag tror på pure attraction vid första ögonkastet men riktig djup kärlek krävs mycket mer tid än ett ögonkast :)



sv: va? oj, de visste jag inte! va tråkigt att missa de :/

Markus

11 Mar 2010, 00:17

Mig kan man inte supa under bordet med tequila iaf ;) Not my cup of tea, men dra fram jägern så kör vi!

Anonym

11 Mar 2010, 00:20

äntligen, haha.



ja, hon är en liten tuffing ibland, det roliga är att hon gör sig coolare med brillorna på :p

Lisa

11 Mar 2010, 01:40

trevlig läsning hörredu!

s

11 Mar 2010, 07:37

tack! i looove it haha. du får oxå köpa dig en!

SARA

11 Mar 2010, 08:11

Jaa, röda pigment sitter som fästingar, så tog lång tid att få bort det :P

Sofia

11 Mar 2010, 09:24

SV: Ja den var verkligen bra. Böckerna brukar väl alltid vara bättre än filmerna? Men just när är jag totalt inne i filmer med oväntade vändningar. Var och såg förhandsvisningen på Remeber me igår. GALEN vändning. Helt fantastiskt. :D Borde bli en egen genre, filmer med oväntade vändningar. :D

josephine

11 Mar 2010, 10:05

haha, sorry jag skyller på att jag precis kommit hem från jobbet, att det var sent sen att det jag fyller i försvinner ibland fast jag har fyllt i :D

josephine

11 Mar 2010, 10:05

just det. du var jätteduktig :p

Johanna

11 Mar 2010, 12:01

Ja, det är riktigt störigt när det blir så :( alla borde skippa ie :)

Lisa

11 Mar 2010, 13:39

sv: kanske var en svart lampa då haha. ibland ser man fel!



tack!

Tobias

11 Mar 2010, 14:18

Nice, själv kör jag 7-16 imorgon ;) blir jobbigt



händer i helgen?

Liuza

11 Mar 2010, 15:25

sv: hoppas jag med! nej vet jag :) ville bara komma fram till att jag inte tror på de, kärlek vid första ögonkastet

pelle

11 Mar 2010, 16:20

Kul att du räknar blåbärspaj till kaka förresten ;D

Francesca

11 Mar 2010, 16:22

högerben är ju en självklarhet. om man inte vill ha lite variation.

Krystal

17 Mar 2010, 21:44

vet du vart man kan få tag i en sån paljettmask som på bilden :O har letat sjukt länge efter en sådan!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram