Klubben är ett slagfält fast med prinsar och prinsessor i ett krig som aldrig bryter ut.


Visste ni att jag saknar Marabou's sommaredition? Visste ni att jag föredrar de tre sista säsongerna av Sex and the city framför de tre första? Visste ni att jag fick en taggtråd djupt in i min tinning när jag var sju år? Visste ni att jag skulle välja Oskar Linnros före vilken kille som helst om jag fick möjligheten? Visste ni att jag inte kan förstå de som ännu inte lessnat på One Tree Hill? Visste ni att jag hatar Göteborgsvarvet för att det i sin tur leder till total kaos i stan? Visste ni att jag snart har jobbat i tolv dagar i sträck och om åtta timmar sätter mig på ett tåg till Stockholm till två av mina finaste vänner? Så ha en fin helg så hörs vi när jag är tillbaka i älskade Göteborg igen. Ciao!

Förresten, angående utslagningen av Sverige i Eurovision. Ärligt talat, det är väl mer ett under att vi kommit vidare alla andra år med tanke på de bidrag vi skickat?

30 kommentarer

Sara

28 May 2010, 07:46

jag såg inte på det igår, men antar att hon var lika tråkig som i svenska finalen ;/

Evelina

28 May 2010, 08:21

Synd att vi inte kom vidare :p Men då slipper jag se reprisen på söndag (eftersom jag ska på SATC 2 imorgon kl. 21) :p

sara

28 May 2010, 08:43

åh tack! gillar oxå dom ;) sköna var de oxå! alltid ett plus hehe.

Maria - livet i Milano ☆

28 May 2010, 09:42

åh jag fick aldrig smaka deras sommar!



håller med om eurovision

Kalle

28 May 2010, 09:49

Sverige är inte så heta på det där med ESC.



Saknar cocosvaranten på marabou annars är frukt och mandel magisk! vinteredition va inte alls bra ju hehe.



robyns nya är sstekhet, för övrigt :D

Emma says style, love & rock and roll.

28 May 2010, 09:55

näe det var massor där jag inte visste ;)

sanna

28 May 2010, 10:02

jag smakade aldrig den, men den ser himla god ut! tumme upp för dig som jobbat 12 dagar =) jag gick av igår =) ha en fin fin helg =D



det är överskattat hela "schlager"grejset .. det var nog på tiden att vi missa finalen?!

Natasha

28 May 2010, 10:10

Härliga planer! Hoppas du får en underbar helg i Sthlm!

Caroline

28 May 2010, 12:08

Det sägs ju att skadeglädje är den enda sanna glädjen...därför sitter ja här hemma nöjd och glad över att ett fjasko som Anna inte lyckades ta sig till final :) Åh, du...One tree hill är bra ;)

Erica

28 May 2010, 12:09

Jag saknar också sommaredition!

Elvira

28 May 2010, 12:34

tycker faktiskt att det var rätt uppfriskande att vi inte kom med. förhoppningsvis kan det få vissa att rösta på sånna som är faktiskt är musikaliskt begåvade framför dem som är "söta" och "duktiga".

Sofia

28 May 2010, 12:44

Jag är helt med dig angående Eurovision. Var riktigt länge sen vi hade en bra låt med.



Hoppas du får en härlig helg i Stockholm! :)

Lisa

28 May 2010, 13:58

fint inlägg!

jessica

28 May 2010, 15:21

Hmm... frystorkade jordgubbar är inte riktigt min grej. Finns det ingen ny sommarvariant?

jag ska jobba lite halv mycket tror jag. och tiderna är rätt utspridda. hur är det för dig, får du ut någon semester? :)

Anders

28 May 2010, 15:33

Tja, Sverige har väl inte varit särskilt enastående inom ESC på länge nu. Det känns som att hela tävlingen skulle behöva ett rejält lyft då många bidrag är sjukt tråkiga, precis som varje år.



Varför kunde inte Lordi komma tillbaka? Jag hejade på dem som fan när dem vann 2006 :P

roxanne

28 May 2010, 16:39

JAG SAKNAR OCKSÅ DEN!! SOM FAN!! hoppas den återkommer. Men passion är brutalgod den med, har du smakat? :)

Kalle

28 May 2010, 16:54

haha JAA! R kelly är magisk, ger dig tre låtar: rise up, the storm is over och I believe, du komemr gilla r kelly sen! storslagna ballader med hela kyrkokörer! maffigt!



dancing on my own om jag minns rätt, inte på spotten, däremot en annan ny åå spottan som heter dancehall queen!

Angelica

28 May 2010, 17:41

det visste jag inte :P

MyzaaN

28 May 2010, 17:46

nej jag är inte alls förvåande att vi inte gick vidare... :P

Anders

28 May 2010, 18:01

Visst fan kommer jag ihåg den låten! Var tvungen att lägga på den bara för att få nostalgi. Jag visste inte att denna låten var med i ESC :O

michelle

28 May 2010, 18:33

jag kommer aldrig tröttna på one tree hill:)



IN YOUR FACE svenska folket, eller ja ni som röstat på anna, hon kunde inte ens ta sig till finalen.

ida

28 May 2010, 18:53

jaaag med, summer edition förra året var ASGOOD :D



och du, jag ÄLSKAR min telefon haha. kan inte sluta leka! du vet inte om man kan skicka mass sms till folk eller? alltså skapa kontakter i grupper?

Sara

28 May 2010, 20:01

men what, hur lyckades hon?! :O

NATALIE

28 May 2010, 22:39

aj aj jag fick typ ont i pannan då jag läste om taggtråden :S



svar: Tack så mycket! jag älskar picknickar :)

Madde

29 May 2010, 10:00

åh, jag som trodde att den hade kommit tillbaka när jag såg bilden!! :(

jessica

29 May 2010, 14:09

ja just det. den där polka har jag smakat. rätt god faktiskt.

gött för dig med lite betald semester iaf. min sista dag på sommarschemat är den 22 aug. så lite ledig är jag innan skolan drar igång igen. skönt det.

Mia

30 May 2010, 16:48

Har du smakat den med passionsfrukt i? Love love love!

Stefan

31 May 2010, 00:23

Hur var helgen? Haha, ja att Sverige ens kommit med tidigare har ju varit ett skämt!

Liuza

01 Jun 2010, 00:01

åh jag saknar marabou sommar, verkligen god x 100000!

Tina

02 Jun 2010, 22:16

Den Marabou chokladen var ju så god också med dom torkade jordgubbarna i!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram