VIVA BARCELONA!


Foto: Jag, Nikon D5000, Tamron 17-50 mm

Honey, I'm home! Hemma i iskalla Svealand och hemma i ett snötäckt Göteborg. Jag måste säga att ett femtongradigt Barcelona var ungefär hästlängder trevligare. Vi har haft det hur bra som helst. Fan vilken underbar stad det där är! Hade varit där en gång tidigare, men när man är sjutton år och åker med familjen får man inte direkt samma upplevelse som när man åker med en av sina bästa vänner. Försöker klura ut hur jag på bästa sätt ska visa er den här resan. Just nu är allt en ren kaos. Resväskan är full av nyshoppat och kameran är full av nyfotat. Ska försöka organisera lite sedan kör vi helt enkelt. Ni ska få se allt! Eller ja, kanske inte allt men mycket.

Var förresten helt övertygad om att vi skulle krascha på hemresan. Helt övertygad. Jag och turbulens går inte direkt hand i hand. Satt frenetiskt och redigerade foton och försökte tänka på annat. Resultatet: Ett överredigerat fotografi av en av Barcelonas vackraste platser - la Sagrada Familia. Nu: Dexter.

19 kommentarer

pelle

29 Nov 2010, 22:15

Usch, turbulens suger! Men konstigt om man tror man kommer dö, planet skakar röven av sig på en mils höjd. Det är inte mänskligt! Värre blir det när man reser mer folk som inte bryr sig direkt, så man sitter där och halvdör i sin ensamhet. ;P



Gött att ni haft det bra i alla fall, ser fram emot pics, babe!

Liuza

29 Nov 2010, 22:20

nej va jobbigt, hatar turbulens! men tur att allt gick bra och resan va rolig :D hoppas man får se foton på allt snart!



sv: jo jag med, första säsongen var ju mycket mycket bättre men just de här bröllopps-avsnittet fick mig av någon konstig anledning att bli tårögd hela tiden hahahah

Anonym

29 Nov 2010, 22:20

åh, så fint det har blivit här inne anna! härligt med barca :)

Sara

29 Nov 2010, 22:29

Ska bli kul o se bilder :D



Haha, jag tycker det programmet är sjukt underhållande, de där ungdomarna är så borta :D

anna

29 Nov 2010, 22:30

usch, tur att ni kom hem oskadda iaf!

sara

29 Nov 2010, 22:33

skönt att hemresan gick bra ändå i detta väder!

ser fram emot en bildupdate :))

josephine

29 Nov 2010, 22:37

men åh vad kul o höra! vad glad jag blir :) jag vet faktiskt inte, jag kände att jag saknade det helt enkelt. känner mig lite ringrostig däremot, men ska försöka återuppta bloggandet på bästa sätt.

Angelica

29 Nov 2010, 22:41

sv: Oh ja! :D as mysigt!



Åh gud så härligt! Jag gillar egentligen inte varma länder i sig sådär, men barcelona hade suttit fint nu än med sverige snö...

Angelica

29 Nov 2010, 22:44

sv: Ja det är den verkligen!



svsv: Sant! haha

Åh dexter hade inte vart så dumt nu att se...

Kalle

29 Nov 2010, 22:47

välkommen till den flygräddes värld! usch, inte kul, inte lätt att kliva av ett flyg tyvärr. men du fick värme!

josephine

29 Nov 2010, 23:05

ja, jag ska ta det i min takt :) hehe mm hon är riktigt stor nu måste jag säga, skitkul!

Caroline

29 Nov 2010, 23:42

Kan det möjligtvis har varit dig o en kompis + en nedrans oordning bland shoppingkassar så som pull and bear på centralen vid åtta-nio tiden? ;)

caroline

30 Nov 2010, 01:08

Aldrig varit där, men vill :) ska bli kul att höra och se massa bilder sen :D

Anonym

30 Nov 2010, 03:31

välkommen hem:)

- Therese -

30 Nov 2010, 07:06

Är en chicken i allmänhet när det gäller att flyga. försöker alltid hålla det inom mig och verka lugn men blir det minsta lilla gupp eller turbulens kan man nog se paniken i mina ögon. haha.

Marcus Å

30 Nov 2010, 07:27

Du skulle ju varit kvar en dag till så du hade kunnat se Barcelona förnedra Real..

sara

30 Nov 2010, 08:43

ja precis! fast jag slänger upp det i en hästsvans om jag har dålig hårdag o sen pannbandet över ;) hehe perfa



kul! ska bli spännande o se :)

Madde

30 Nov 2010, 09:27

härligt att du haft det bra :D

isabella

30 Nov 2010, 09:28

fin bild!!

svar: vi klippte henne aldrig.


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram