SHUT UP AND LET ME SEE YOUR JAZZ HANDS.


Foton: Nikon D5000, Tamron 17-50 mm.

Jag börjar komma i fas nu efter morgonens uppvaknande. Har strosat runt på stan med Jessica i några timmar. Främst i Haga. Åh underbara stadsdel. Söndagar brukar innebära fulla gator med massvis strosande människor hit och dit, men idag var det ovanligt lugnt. Om det berodde på det gråa och trista vädret eller det faktum att Göteborg befinner sig under terrorhot vet jag inte. Kanske var en blandning. Fick i alla fall med mig det jag skulle hem, och mina inredningsgener ökade en hel del i samband med att vi gick in i Haga Hem. Supermysig inredningsbutik med massa vitt, trädetaljer och lite romantiskt tema. Jag älskar ju sådant.

Nu hade jag tänkt ha en lugn kväll hemma i soffan. Lyssnar på My Chemical Romance för ovanlighetens skull. Inte alls min musikstil egentligen, men nya singeln Na Na Na är ju riktigt bra. Titeln är ju i och för sig lite mindre bra, men det är bara att ignorera. Nej nu ska jag fixa lite te, krypa ner under filten och fixa med lite bloggtrix.

26 kommentarer

mk'

31 Oct 2010, 16:44

Åh, Haga! Göteborg my home :)



Sv: Ohja, det var fantastiskt! Det bästa jag har gjort :)

JOSEFIN- california dreamin

31 Oct 2010, 16:45

okej haha ja det är den ;D

JOSEFIN- california dreamin

31 Oct 2010, 16:45

sv:okej haha ja det är den ;D

Jasmine

31 Oct 2010, 16:48

Älskade Haga - en av de finaste platserna på jorden. <3

Terrorhot i Göteborg? Vad är detta om?!



Svar: Ja, en promenad lite då och då är aldrig fel.



Trevlig kväll!

Kram

fotonich - smyckedesigner

31 Oct 2010, 16:52

Haha klart jag gjorde det :)

Jasmine

31 Oct 2010, 16:59

Svar: Aha, haha. Jag har lov. Kollar inte på nyheterna, stänger av omvärlden. Ganska skönt faktiskt. Men okej, bombhot mot en stad i Sverige känns ju faktiskt obehagligt. Får kolla på nyheterna ikväll. Tack för att du uppdaterade mig.



Kram

Angelica

31 Oct 2010, 17:03

sv: Aw vad gulligt! :D



lyssnar också på den nu faktiskt! :D haha te ftw!

linn

31 Oct 2010, 17:07

Sv: Ja eller hur?! Verkligen hur fina och bra som helst :) Sen är dom inte för små eller för stora - perfekta! (btw. jag lånade din "i wanna be a vampire" video till min blogg och länkade dig. haha så bra!!!!)

Anonym

31 Oct 2010, 17:08

sv; Jag tycker personligen att säsong 2 är den tråkigaste, med tanke på att båda "paren" splittras i den säsongen ;)

1an och 3an är mina favoriter!

- Therese -

31 Oct 2010, 17:31

Ser ut som en riktigt fin butik som man absolut bör kika närmare på någon gång :)

Jasmine

31 Oct 2010, 17:37

Svar: Jag bor också i Göteborg. Det är det som gör det så pinsamt. xD

Kram

Jasmine

31 Oct 2010, 17:45

Svar: Haha, tack för din åsikt. Som jag skrev i inlägget står jag bakom dig; "- Bus eller godis?" är bara fel och dumt. Nyss ringde det på dörren. Varken jag eller pappa gick och öppnade. De kunde gott stå där och känna sig dumma.



Kram

maya

31 Oct 2010, 17:45

åååh Haga, det e så mysigt där. var där och fikade förra veckan!

mk'

31 Oct 2010, 17:47

Sv: Det delades ut sju priser och vi blev "tyvärr" inte en av vinnarna. Men det bryr vi oss inte om för fem öre, det var en vinst att ta sig till Italien och när vi var där nere tänkte vi inte ett dugg på tävlingen :) Så det är ingen stor förlust!

yampis

31 Oct 2010, 17:56

GUD vad fin blogg du har!

Puss <333

Dagens Vadå?

31 Oct 2010, 18:12

ja haga är fint :-)



riktigt klantigt.



men de slutade med att vi fick åka till långedrags världshus istället, å de va inte fy skam :-)

mk'

31 Oct 2010, 18:12

Sv: Kent <3

Nä precis :) Vi åkte dit för att ha riktigt jäkla roligt och uppleva en helt ny värld. Och visst gjorde vi det, och mer därtill! :)

Angelica

31 Oct 2010, 18:14

sv: Åhh ja den är så jäkla fin den låten! Deras texter är ett varför jag lyssnar på dom! <3 Jag är en sucker för I dont love you och Sleep, samt This is how i disapear och the sharpest lives. HAHAH har svårt att välja... beror på egentligen vilket humör man är på, antar jag! dock är nog alltid favoriten "kill all your friends"

Emelie

31 Oct 2010, 18:15

sv: det är så skönt att bara ha lugna hemma kvällar ! :) okej, kul :)

mk'

31 Oct 2010, 18:17

Sv: Och då förklarar bilderna ändå ingenting! :) Har massor av andra bilder men tycker det blivit lite mycket Italien på sistone, så kanske återkommer med dem efter ett tag... :D

sara

31 Oct 2010, 18:23

låter som en mysig söndag det:)

jessica

31 Oct 2010, 19:08

anna, jag snor bilden till fb. hoppas det är okej :)

Sandra

31 Oct 2010, 22:44

Sv: Jag gillar säsong 2 bäst tror jag. Svårt att välja :) Gillar Summer, hon är cool :-)

marie

01 Nov 2010, 09:29

vilka härliga bilder!

jobbar du idag?

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

01 Nov 2010, 11:23

fina bilder =)

Sofie

02 Nov 2010, 03:00

underbara haga :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram