NEVER MIND I'LL FIND SOMEONE LIKE YOU.


Foton: Carter Smith

Den här helgen har bestått av jobb och sentimentalitet. De flesta av mina finaste har flytt staden till allt från kräftskiva på Öland till festival i Stockholm och jag har varit fast på jobbet. Regnet har öst ner som jag vet inte vad och jag har knappt orkat dra på mascara på ögonfransarna på morgonen. För att jag göra hela saken bättre har det här gått på repeat i högtalarna och jag spenderade min lördagskväll framför en sådan där förutsägbar och fin kärleksfilm som alla behöver se då och då. Den var förresten väldigt mysig så se den om ni har tid.

Nu ska jag alldeles strax lämna jobbet för ett konditionspass på gymmet innan jag placerar mig i soffan igen. Tror det kan vara bra för min nuvarande sinnesstämning.

Tack förresten för era fina ord i inlägget nedan. Det är inte helt lätt att publicera en sådan privat text och inte ha någon aning om vem som läser den.

20 kommentarer

Therese

28 Aug 2011, 18:45

Åh, filmtips! jag som precis funderade över vad jag skulle se ikväll :)



Sv: tack för listorna! de kommer jag absolut lyssna igenom nästa gång jag behöver bli pepp.

Caroline

28 Aug 2011, 19:25

Hm, den filmen har jag inte sett...kanske borde göra det. Är dock tveksam när det är du som tipsar ;)

Natalia

28 Aug 2011, 19:40

det tycker jag ABSOLUT att du ska göra! hoppas jag får ta del av den i så fall:)

tack så mycket!



jobbigt läge du har befunnit dig i. hoppas att det försvinner snart!

Sara

28 Aug 2011, 21:45

Ja fy farao för allt detta regn...

anna

29 Aug 2011, 00:26

fina bilder! jag älskar den låten och det är så sant det han säger också, att det verkligen känns som att det är någon som skrivit ner ens egna ord, magiskt!

pelle

29 Aug 2011, 13:34

Oh Adele... sicken kvinna! Hela hennes skiva är grym. Båda är grymma!



Kursen heter "Fotografi - Visuell kommunikation" (Jkpg Högskola) och är helt på distans. Man får lära sig vad som gör en bild bra (både praktiskt och vad som ligger i betraktarens ögon), samt det tekniska. riktigt roligt än så länge. snart är första inlämnningsuppgiften :)

Hanna

29 Aug 2011, 14:11

Har också sett den! Gör Justin inte annat än spelar in film numera?! Han har typ råkat va me i typ alla de senaste jag sett!

En liten bildblogg av Felicia Karlström

29 Aug 2011, 19:45

Åh så fina bilder!

Liuza

29 Aug 2011, 20:25

oj jobbigt med så mycket jobb men när lönen trillar in, ja då blir de fest :)

Sofia

29 Aug 2011, 20:52

Är riktigt sugen på den där filmen. Kan tänka mig att den är riktigt mysig. :)

Rosita

29 Aug 2011, 21:30

Har sett den filmen, helt okej, men gillar den med Nathalie Portman mer, trots att det typ är samma film, haha! :)

Jennifer

29 Aug 2011, 22:47

Superduper fina bilder, ååh.

Madde

29 Aug 2011, 22:48

Åh den vill jag se! :) Hoppas allt är bra med dig! Fint inlägg under! Kram

Madde

29 Aug 2011, 22:48

Åh den vill jag se! :) Hoppas allt är bra med dig! Fint inlägg under! Kram

Lojs

30 Aug 2011, 00:04

Ja ibland behöver man bara piggas upp av en sån där mysfilm där allt blir som det ska. Tror jag behöver se den där filmen också, såg Bad Teacher igår och trodde den skulle vara rätt så skön rulle men bara överdriven och handlade inte om någonting. (fick associationen med justin där)

Sadia

30 Aug 2011, 10:09

den låten är fin, du med!

hanka

30 Aug 2011, 15:42

Tack! :) Nä samma här, bara om bilden verkligen är gjord för att fotas stående annars tar jag alltid liggandes. Vi får skälla på Angelica aka mataduvor. Jävla bajs fasoner haha ;D

caroline

30 Aug 2011, 19:48

när man jobbar kan det gott och väl regna bäst det vill när man ändå är fast inomhus :)

Kalle

30 Aug 2011, 20:31

justin!

är väl den man sett massa reklam för antar jag.

har plöjt många filmer sista veckorna men inte många bra. huh

Ida

05 Sep 2011, 12:57

De där bildera är så snygga!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram