DET BOR EN ANNAN I MIN KROPP, HON HAR DEN VACKRASTE AV SJÄLAR.


Foto: Jag, Hotell Royal Nakara, Ao Nang

God morgon! Sitter här nyvaken med en kopp varm choklad och kikar runt på olika hotell i London och Barcelona. Jag älskar att bo på hotell, det är så himla mysigt. Vårt hotell i Thailand var klockrent. Inredningen var superfin och personalen hur gulliga som helst. Vad man än behövde hjälp med fixade de på bara en sekund. Hur bra som helst. Nästa hotellvistelse kommer förmodligen bli London senare i vinter, följt av Barcelona senare i vår. Kaching!

Annars spenderar jag den här dagen på kontoret. Ni vet jobb på juldagen = väldigt bra med pengar = väldigt bra shopping i London. En vinnande kombination helt enkelt. Vad hittar ni på? Julmyser?

15 kommentarer

Barnens Hjältar

25 Dec 2011, 10:17

Ja här julmyser vi för fullt, det blir lite mindre mat för min del idag :P

Anonym

25 Dec 2011, 10:38

jättefint hotell :) åh härligt med resor:)

Sara

25 Dec 2011, 11:10

Oj, vad jobbar du med som har öppet på juldagen? :)

Sara

25 Dec 2011, 11:26

Jaa, men det är ju toppenbra att jobba sådana här dagar, 100% OB tackar man ju aldrig nej till! :)

Åsa

25 Dec 2011, 12:55

Åh, ser helt underbart fint ut!

NATALIE

25 Dec 2011, 13:21

det ser superfint ut ju! :) då vi var i stockholm förra helgen bodde vi på ett fint hotell just vid humlegård, och nog kändes det lyxigt att lämna rummet superstökigt och komma tillbaka till ett städat haha :)



god jul ! :)

My Vestlund

25 Dec 2011, 13:40

GOOOOD JUUL! <3

anna

25 Dec 2011, 13:59

härligt att ha två resor att se framemot :)

Fani

25 Dec 2011, 14:08

tack! :) ja det ska jag göra!

hoppas du hade en jättefin julafton igår och att du fortsätter ha en bra jul :D

det där hotellrummet såg verkligen inte fy skam ut nej, snacka om fräsht och lyxigt :)

& varm choklad + hotell-letning i london eller barcelona lät ju inte helt fel det heller :) älskar när man håller på och planerar en resa sådär, det är liksom halva nöjet nästan och sen när man får räkna ner och se fram emot det liksom :)

kramar!

ida

25 Dec 2011, 17:06

härligt! Ett tips är ju The Cumberland precis vid marble arch i London, där bodde jag nyligen och det var helt underbart! Vet dock inte vad det kostar om det inte är rabatt men när vi bokade var det runt 20 % rabatt och landade på 4800kr för två personer i fyra nätter. Hur frächt som helst och supercentralt!

Sadia

25 Dec 2011, 17:26

ser riktigt fint ut!

batts.blogg.se

25 Dec 2011, 20:01

awww så fint hotell!

Ida

25 Dec 2011, 21:08

Ohh, det där hotellrummet såg inte dåligt ut alls. Har själv bara bott i billiga små hotell haha, men så har jag heller inte rest så mycket...

Sofia

26 Dec 2011, 12:12

Det där ser jättemysigt ut! :) Det är verkligen hur mysigt som helst att bo på hotell. Älskar känslan. :)



God Jul!

Liuza

27 Dec 2011, 22:44

åh de ser så lyxigt ut! kan förstå hur svårt de måste ha vart att åka hem från de :P



sv: tack så mycket! haha nejdå, de tror jag inte :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram