I'M RUNNING OUT OF TIME SO LET'S DANCE WHILE WE'RE WAITING.


Godmorgon! Jag är då verkligen inte gjord för sådana här tidiga morgnar. Försöker dock påminna mig att det kommer vara värt det när jag får lämna kontoret bland de första istället för bland de sista. Och vet ni, när arbetsdagen är slut är det dags för min andra julafton. Firade ju själva julafton utan mina föräldrar men idag kommer de upp till Göteborg för lite julaftonsfirande. Så här fyra dagar för sent. Bättre än aldrig antar jag. Har dock redan fått lite fina julklappar från syster och en nära vän som ni ser här över. Lite skönhetslyx och Keplers nya bok Eldvittnet som jag sträckläser för tillfället. Galet spännande.

Nu ska jag tvinga mig upp ur sängen och in i duschen så jag piggnar till. Håller förresten på att sammanställa min årliga lista med årets 20 bästa låtar. Inte det lättaste men om allt går som det ska bör ni få den imorgon. Inga löften dock.

20 kommentarer

Karin

28 Dec 2011, 11:07

Tack:) Hoppas jag med, nu bär det av till Arlanda

Ha en fin dag!

Elvira

28 Dec 2011, 11:14

Hur är de där Kepler-böckerna? Har varit lite tveksam till dem (har alltid det med böcker som blir så pass populära), men skulle gärna vilja veta vad du tycker. :)

Caroline

28 Dec 2011, 12:44

Åh, fina klappar. Känner nästan alla goda dofter enda hit. Och det där läppceratet kan jag inte leva utan. Det är som en drog för mig och jag går ingenstans utan mitt :)



Ha det så trevligt med ditt sena julfirande med familjen!

Ida

28 Dec 2011, 14:22

Älskar I Love... de doftar så underbart! Fick Blueberry & Smoothie bodylotion i julklapp :)



▲ Hm mja, det var inte så mysigt att sova under granen då stormen Dagmar härjade utanför och det lät som att taket skulle blåsa av huset...



Jasså får väl kolla in det :)

Liuza

28 Dec 2011, 14:49

skönhetslyx till max!

thesis writing service

28 Dec 2011, 15:00

This cosmetics have amazing smell. Sometimes I even want taste it.

Nadja

28 Dec 2011, 15:04

Åh, den boken vill jag läsa för allt i världen just nu men den är utlånad på vartenda bibliotek!

Fani

28 Dec 2011, 15:30

ja det var en underbar jul :)



eldvittnet vill jag också läsa, hört att den ska vara grymt bra!



kul & fira jul flera gånger ju, så mysigt :)

kram & god fortsättning!

Fani

28 Dec 2011, 15:31

ja det var en underbar jul :)



eldvittnet vill jag också läsa, hört att den ska vara grymt bra!



kul & fira jul flera gånger ju, så mysigt :)

kram & god fortsättning!

Sofia

28 Dec 2011, 19:12

Lyxigt med flera julfiranden juh! :)

Sofia

28 Dec 2011, 21:00

Trevliga klappar! Ska haffa boken så fort den kommer i pocker, blir så tungt i väskorna annars =)

Junitjej

28 Dec 2011, 21:17

Vilka fina julklappar!

Anonym

28 Dec 2011, 21:51

de där såg ut o lukta gott av o bara kolla på dom :)

Melissa

28 Dec 2011, 22:43

Vad är "I love.." för någon serie, schampo? Såg ut som de skulle lukta ruskigt gott

Rosita

28 Dec 2011, 22:46

Jag har inte ens velat försöka mig på att göra en sån där bästa låtarna lista, går ju typ inte, men ska bli kul att se din! :)



Sv: Haha åhh ja, min student var verkligen det bästa!

Sara

28 Dec 2011, 22:53

Haha tack :D Får hoppas det blir vinst ikväll igen :)

anna

29 Dec 2011, 01:05

härliga julklappar :)



ser framemot låtlistan!

Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

01 Jan 2012, 14:58

åh dom där produkterna luktar så gott :)

annelie berg

02 Jan 2012, 16:08

Själv vill jag inget annat än få jobba förmiddag istället. I 9 månader har jag jobbat 10-20 eller 12-21 typ.. Börjar bli tröttsamt :) gott nytt år och god fortsättning!

Sofia

02 Jan 2012, 22:56

Pumpflaskorna ser ut som kärlek på flaska!! :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram