[ÅRSKRÖNIKA] NOVEMBER 2010.


Inledde november 2010 med att äntligen byta min bloggdesign. Allt tack vare Pelle och jag är fortfarande hur nöjd som helst. Första veckan hamnade jag även mitt i en helvetes förkylning som gjorde mig sängliggandes och totalt orkeslös i vad som kändes som en evighet. Hade lite panik över att jag skulle vara dödssjuk på Håkans spelning på Scandinavium.

Men jag tog mig dit! Och var inte det minsta besviken. Skrev:

Det är ett 160 minuters tacktal till oss som faktiskt funnits med hela tiden. Och jag känner mig hedrad. Jag känner att allt betyder så mycket mer än man faktiskt kan hantera.

Magi är väl det bäst passande ordet att beskriva konserten. Samma kväll var det även dags för årets Halloweenfest.

Det såg ut ungefär så här. Var dock fortfarande dunderförkyld så det var en jäkligt lugn kväll för mig. Men kul som fan var det i alla fall.

Fick äntligen tummen ur och gick jag skaffade mig ett Wii och herregud vad värt pengarna det var så här i efterhand.

Föräldrarna kom på besök från Kalmar för att fira den här lilla krabatens 1-årsdag. Min kära systerson Julian. Massa paket, tårta, bullar och allt annat som innefattas i ordet kalas. Någonstans här bokade vi även en resa till London då jag äntligen ska få se mitt Liverpool live. Åker dock inte förrän i mitten av april. Sista helgen spenderades i en av Europas bästa städer - Barcelona tillsammans med min fina vän Lisa.

Det dracks en hel del sangria, turistades, fotades, shoppades och ja en hel del annat också. Grym resa! Absolut sista dagen i månaden såg jag Oskar Linnros live för andra gången. Lika bra som vanligt. Annars lyssnade jag en hel del på Daniel Adams-Rays skiva som efter mycket längtan släpptes. Blev även omänskligt besatt av Vampire Diaries som jag hånat tidigare. Tji fick jag.

18 kommentarer

Jasmine

07 Jan 2011, 14:52

Vilka otroligt bra bilder du lyckades ta på konserten med Håkan Hellström. Du är riktigt duktig!



Svar: Halsduken tror jag nog kommer bli mysigt - det ser så ut, nu när jag har kommit en bra bit på den.



Jag kan hålla med om att historien om Mary-Ann som vi fick uppleva i True Blood var aningen... tråkig och avvaktande.



(Beklagar sent svar, jag har varit på resande fot.)

Kram

marie

07 Jan 2011, 16:15

det är verkligen riktigt roligt med krönikorna.

nu har jag visst sovit lite och ska ta och dyka in i garderoben.

Elvira

07 Jan 2011, 16:33

Ratade också The Vampire Diaries i början, men kände mig motvilligt "dragen" till serien ändå. Så, nu är jag också fast.

michelle ♥

07 Jan 2011, 16:41

jag älskar din header, den är världens härligaste!

Lisa

07 Jan 2011, 18:44

till barcelona borde man åka nån gång. :)

Rosita

07 Jan 2011, 19:02

Att allt faktiskt betyder mer än vad man kan hantera, det är väldigt mycket sanning där och bra formulerat.



Sen är ju Alias inte alls dåligt! :P Det är ju riktigt bra, en favoritserie sen början ju, haha!

sara

07 Jan 2011, 20:04

så fin ni är på sista bilden! :)



haha ja shit vi var skittrötta sen. va fasen 41 steg till hur byrån skulle bli klar! GALET :)

Alexandra

07 Jan 2011, 20:32

ser ut som en bra månad :D

Pernilla

07 Jan 2011, 20:40

jag har fortfarande inte sett honom live, skulle vilja det! har hört att han inte ska vara lika bra live.. men det tror jag inte på :)

Anonym

07 Jan 2011, 20:59

haha, sorry att jag var så otydlig! men jag menade oskar :) !

Lisa

07 Jan 2011, 22:08

sv: svårt att bestämma sig när det finns så mycket att välja på hehe :)

Lisa

07 Jan 2011, 22:08

sv: svårt att bestämma sig när det finns så mycket att välja på hehe :)

Anneli

07 Jan 2011, 22:57

Oj, jag trodde först att du var min gamla djurlärare på bilden längst ned! Och så var du inte det ;ppp



Fast hon är väldigt ung, så att du vet. Säkert din ålder. Så att du inte tror att hon är 80 år och blir lite ledsen i ögat.

Madde

07 Jan 2011, 23:40

Sv: Extremt grymma!

Att en människa kan vara så snygg på bild är nästan ett mysterium.

Madde

08 Jan 2011, 00:10

nu vill jag också till Barcelona. :)

svar: älskar dem, vill ha dem redan nu ju!! haha precis!;)

Jennifer

08 Jan 2011, 00:44

Wah. jag måste verkligen skaffa mig ett wii! Har lite abstinens sedan jag spelade det hos en vän, haha!

Sofia

08 Jan 2011, 17:04

Fin resumé! Och så fick du in lite av fantastiska Kent =)

simone

10 Jan 2011, 11:36

Ser mysis ut :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram