WHEN THE HARDEST PART IS OVER WE'LL BE HERE, AND OUR DREAMS WILL BREAK THE BOUNDARIES OF OUR FEAR.


Sandaler - Nelly Trend

Titta vad som har hittat in i min sommargarderob. Jag tänker att de blir lite extra fina till en vit tunn klänning eller min nya afrikainspirerade långkjol. Har dock en känsla av att jag lär skära av huden mellan tårna på köpet, men det är smällar man får ta.

För tillfället väntar jag förresten på att en kycklinggryta ska bli färdig medan det här spelas ur högtalarna. Om en stund slår jag på det elfte avsnittet av the Killing. Har lyckats se tio avsnitt på knappt ett dygn. Det är så det går när man inte är helt kry. Vad hittar ni på?

14 kommentarer

Caroline

30 Jun 2011, 20:00

1. Skorna var dösnygga

2. Jag vill se mer av den nya kjolen...

3. Tack för serietipset. Ska försöka hålla mig vaken tills dess...

natalia

30 Jun 2011, 20:53

ja, fast där jag stod var det väldigt mycket tryck, och ingen verkade besviken. det är just df jag gillar att stå långt fram;) i stockholm stadion var dock coldplay bättre, vi får vänta tills de släpper sitt album och drar ut på turne! hoppas de ntar stadion då:)



snygga skooor!! låter gott med kycklinggryta, bjuder du över mig eller? haha. jag är ingen höjdare på att laga mat och mina föräldrar har bestämt sig att stanna i spanien till augusti..

Linn (knyttsak)

30 Jun 2011, 22:20

Precis, vill man vara fin får man lida pin ;)

Liuza

30 Jun 2011, 23:09

riktigt jäkla snygga var de!

Anonym

01 Jul 2011, 09:01

men åhhhhh va de e snygga! va kostade dom? hittade inte de på sidan..



usch ja varit jäkligt otäckt de där med ansiktet, lite bättre idag så hoppas de forts på de hållet!

ida

01 Jul 2011, 09:11

Dom var riktigt snygga dom där! Hoppas fötterna överlever :) kikade på the killing igår på tv och det blir nog att ladda ner hela säsong ett på en gång, är inte så bra på det där att vänta en hel vecka på ett nytt avsnitt. :P

Therese

01 Jul 2011, 09:12

Ser tjusigt men inte så bekvämt ut. hehe

Anonym

01 Jul 2011, 11:37

Tjusiga! Hoppas allt är fint med dig idag

SANDRA-EN JÄVLIGT GRYM BLOGG!!

01 Jul 2011, 11:56

vad snyggaa!!

matilda

01 Jul 2011, 17:17

Fräna skockor!

Och hoppas du kryar på dig och blir helt frisk =)



Sara

01 Jul 2011, 23:37

De är så jädrans snygga! Har funderat på dem ett tag!

Sadia

02 Jul 2011, 12:06

wow, vilka snygga! och appropå the killing, såg det första avsnittet på tv4 i torsdags, det var väldigt bra!

Nicole

04 Jul 2011, 11:18

Herre gud så fina! Har tröttnat på alla vanliga gladiatorsandaler, men dessa är riktigt fina.

angelica

07 Jul 2011, 16:59

oh så snygga!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram