IF FOOTBALL WAS RELIGION THEY WOULD BE GODS.


Så här såg det ut för två år sedan. Champions League-final mellan Barcelona och Manchester United där spanjorerna näst intill körde över engelsmännen. Det är lite det här jag hoppas få återuppleva ikväll. Samma lag möts i ytterligare en Champions League-final och jag planerar att se den tillsammans med vänner framför en storbild med en öl i handen. Vad som händer sedan beror nog lite på resultatet i matchen. Vi får se helt enkelt.

20.45 ikväll går startskottet. Missa inte det.

14 kommentarer

Karin

28 May 2011, 10:01

önskar dig detsamma! själv dansade jag hela natten så känner mig galet sliten hehe

Anonym

28 May 2011, 12:03

haha ja vi får ett par om året! snäll chef ;) förra året valde jag ju mina numera ingångna (haha) clubmasters. provat wayfares men de sitter inte alls bra på mig. kan tycka de e så snyggt på andra. de e så breda på skalmen så mina öron står rakt ut HAHA. Om inte annat så har jag 60% rabatt på allt jag köper ;)

Liuza

28 May 2011, 12:41

ikväll kommer många va upptagna alltså, haha good to know :)

M E R E I

28 May 2011, 13:52

- ah älskar detta inlägG! idag håller vi alla tummar och tår för barcelona :)! kram vännen!

matilda

28 May 2011, 19:11

Ser själv aldrig sånt där, men hoppas det blir en bra match! :D

NATALIE

28 May 2011, 20:34

till och med jag som inte är intresserad av fotboll visste att det var en väldigt viktigt match ikväll! ;) stolt

Jennifer

28 May 2011, 22:13

förstår inte hysterin med det här :P jag är bara intresserad när sverige spelar, haha

Barnens Hjältar

28 May 2011, 22:31

Shit vilken bild!! Riktigt bra fångat :-)

M E R E I

29 May 2011, 00:15

- JAG HADE RÄTT ANNA :)!

Therese

29 May 2011, 12:32

Är verkligen inget fotbollsfreak överhuvudtaget, men kollade matchen ändå faktiskt, och hejade på Barca. och det gick ju fint :)

Moa - BEBIS I MAGEN

29 May 2011, 13:43

Svar: Mm den var jätte god :)

anna

30 May 2011, 12:08

härlig bild! :) dock hejade jag ju givetvis på united, men måste medge att det var rättvist resultat..haha:)

Kalle

31 May 2011, 08:43

det va tusan utskåpning. messi va magisk. men fasen det är inte ens intressant att se på längre, det internationella fotbollen är så opersonlig. har tröttnat på den!

natalia

31 May 2011, 09:49

barca, barca helt underbart att de vann! hoppas allt är bra med dig anna. nu jäklar kommer jag hålla i lite i min blogg, det har varit mycket att göra innan studenten, men nu är plugget över!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram