ORGANISERAD KAOS.


Foto: I love Wildfox

Vet ni vad, nu har jag semester i nästan tre veckor. Och imorgon åker vi till Thailand. Hur underbart är inte det? Försöker dock få lite ordning mitt i allt kaos så här inför resan. Måste lyckas rota fram sommarkläderna, tvätta x antal maskiner och skriva en lista på allt som ska med. Man kan ju tycka att jag kanske hade kunnat göra allt det här lite tidigare, men jag fungerar inte riktigt så. Nej mitt i kaosen och stressen och paniken är där jag brukar hamna. Men det löser sig, det gör det ju alltid på ett eller annat sätt. Skulle även behöva få lite kontroll över den här jävla flygrädslan jag har för att så smärtfritt som möjligt överleva den tio timmar långa resan. Några tips?

Några av er har förresten frågat lite angående resan. Kanske skulle ge er lite svar. Åker alltså till Thailand imorgon, mer exakt Ao Nang-bukten i Krabi. Kommer vara borta i drygt två veckor och hade tänkt spendera dagarna med sol, bad och en massa god mat. Så nu vet ni.

18 kommentarer

Anna T

30 Nov 2011, 16:46

sv: Aaah okej, synd att jag inte kunde hjälpa mer :D!

Ha det superskönt i Thailand!

Pernilla

30 Nov 2011, 17:44

fast sånt där kaos inför resor är ju mest härligt kaos ändå, ha en jättefin resa!

Sofia

30 Nov 2011, 17:58

Glöm inte att fylla kameraminnet med massor av bilder så vi har något glatt att se på i mörkret sen :) Have fun!!

Rosita

30 Nov 2011, 18:00

Ha det så bra Anna! :)

michelle

30 Nov 2011, 18:24

menar du vilket avsnitt? tror det var säsong 2, avsnitt 24 :)

Sara

30 Nov 2011, 18:39

Ha en alldeles underbar semester och njut av värmen!! :)



Hihi, USA är helt klart mitt favoritland :)

Linda

30 Nov 2011, 18:56

snyggt :D

Caroline

30 Nov 2011, 19:21

Åh. Pirr i magen. Snart åker du!!!

Liuza

30 Nov 2011, 19:24

åh va härligt med packning, bland de bästa jag vet (kanske är lite skum nu, de flesta hatar att packa haha)

matilda

30 Nov 2011, 19:39

Visst var den! Åh, sola lite åt mig med ;-)

Anonym

30 Nov 2011, 20:07

åhhh ha så KUL!!! ser fram emot lite fina bilder sen :)

Felicia

30 Nov 2011, 21:42

Sv: Ja, är så himla nöjd ;) Jag har pluggat så mycket den här terminen så det är verkligen värt det! =)



SNYGGA KLÄDER! =) Gud vad härligt att åka till Thailand, lycka till med resan! =) Hoppas ni får det underbart där! :D

Lojs

01 Dec 2011, 01:45

Har aldrig vart flygrädd så jag har väl inget direkt tips, men se till att hålla dig ockupied är väl ett bra sätt =)

Eller tänk på hur ofantligt bra det blir när du kommer fram!

Leo

01 Dec 2011, 07:50

SV: Nej, det är inte så avancerat uppdrag. Hade hellre haft samma "bekymmer" som du. Packning för två veckor i Thailand ... Ha en härlig resa!

anna

01 Dec 2011, 09:41

åh vad jag känner igen mig i det att fixa allt i sista stund! men massa fint har du ju lagt fram iaf :)

Karolin

01 Dec 2011, 16:40

Ha en underbar resa! Kram

Cissi

06 Dec 2011, 10:32

Där har jag också varit, tyckte det var jätte mysigt litet ställe :)

malin

06 Dec 2011, 14:16

åh jag vill också iväg :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram