DAGENS.


Foton: Spell and the Gypsy

Dagens humör: Fredagspepp på en torsdag.
Dagens utseende: Virkad klänning, svarta strumpbyxor (för första gången sedan maj), boots och fläta i luggen.
Dagens planer: Jobb, en sväng på stan, möta upp Lisa för träning (aerobic step), hem och städa/mysa i soffan.
Dagens vackraste: Den här videon. Fanmade musikvideo till en av mina absoluta favoritlåtar Boston.
Dagens längtan: Thailand Thailand Thailand. Väldigt exakt tre månader kvar nu.
Dagens roligaste: Okej jag jobbar på Telia så det här är mina största konkurrenter men den här reklamen är ju så sinnessjukt rolig.
Dagens inspirationskälla: De här fotona här över från Spell and the Gypsy. Har varit sugen på att ljusa upp mina hårtoppar ett bra tag nu. Får nog bli så till nästa sommar, nu är det precis nyfärgat i mörkt chokladbrunt.
Dagens måste: Packa upp resväskan från Grekland som fortfarande är helt orörd.
Dagens musik: Patrick Wolf - Bermondsey Street. Fullkomligt älskar den här låten.
Dagens vill ha: Ett par nya Dr Martens, svarta 8-håls, men av någon anledning lyckas jag inte få mig själv att köpa ett par. Jag menar de kostar ju ändå lite mer än en liter mjölk.

22 kommentarer

ida

01 Sep 2011, 07:34

Kul lista! Kanske snor den senare... :P Ganska kul är det i alla fall att jag OCKSÅ råkade sätta på mig en virkad klänning idag och att Boston självklart tillhör en av mina favoritlåtar, sämst bara att den inte finns på Spotify och inte heller har jag lyckats ladda ner den, fick hem någon smurf technoversion istället. Lite roligt kuriosa om mig sådär en torsdag morgon. Ha en bra dag :)

Anonym

01 Sep 2011, 08:28

o packa upp resväskan e så tråkigt haha. iaf det som inte e nyshoppat ;)



tack! det var så sjukt mkt fint. skulle kunnat handlat ännu mera..

Jennie

01 Sep 2011, 10:50

åhh fusk att få åka iväg till thailand!



svar: tack :) det lutar mot den bilden, men än så länge är det ganska jämt.. haha

Åsa

01 Sep 2011, 12:23

Hahaha, underbar reklam! Har sett klippet tidigare, men inte reklamen. Com hem har uppenbarligen hittat en sjukt bra reklambyrå!

anna

01 Sep 2011, 12:49

underbara bilder! :)

hanka

01 Sep 2011, 13:04

Tackar!! Jaaaa verkligen haha :D

caroline

01 Sep 2011, 14:54

ååh, thailand. Blir avundsjuk på dig :)

ida

01 Sep 2011, 15:26

sv. UNDERBART! Men jag hittade ingen version där augustana sjunger, finns det??

Therese

01 Sep 2011, 16:56

Men tänk så bra det hade varit om skor kostade ungefär som en liter mjölk :) Ojoj, så många par jag skulle äga då!

Liuza

01 Sep 2011, 17:38

aerobics o sånt är ju sjukt kul, good luck :)

Natalia

01 Sep 2011, 19:17

ja då kan jag förstå att det var lättare att iaf känna sig som hemma. men det går faktiskt bättre och bättre för varje dag här:)



den där videon är sjukt kul! den borde ni har hunnit före med!

Sadia

01 Sep 2011, 19:47

fantastiska bilder! och augustana låten är så himla bra.

ida

01 Sep 2011, 21:11

sv. blir ju galen! Låten finns där men sen står det att den inte finns på svenska spotify så det går inte att lyssna på den.. panik!

Sofia

01 Sep 2011, 22:16

Jäklar vilka grymma bilder! :D



SV: Ja det känns bra med utbildningen. Har bara haft en uppgift än, men det är kul. Det är ju bara en kurs jag läser nu, mest för att kunna få en mer inriktad kunskap så att jag få ett jobb som jag vill ha. :)

Magdalena

01 Sep 2011, 22:22

Åh spelade du också Resan. Ja fortfarande blir jag sådär extra glad när jag får flygplanen, även om jag är i en sits där jag egentligen behöver något annat. :)



Skönt att höra att det inte bara är jag som inte packar upp direkt efter en resa.

Angelica

02 Sep 2011, 00:40

åh den låten boston är så himmla fin!



sv: hahaha jag är sjukt besatt och har vart värre besatt utav dom innan :Ohahaha

Anonym

02 Sep 2011, 08:46

haha ja man får ju bara mersmak när man väl varit i London! VILL DIT IGEN :)

ida

02 Sep 2011, 09:55

sv. det gör mig gaaalen, den finns där men vill inte!

Fröken Ankarstav

02 Sep 2011, 10:32

Jag vill oxå ha Dr Martens men jag är lite kluven pga priset. I England och USA är de så mycket billigare. Jag beställde ett par blommiga från England i våras för 800 kronor men det blev leveransstrul så jag avbeställde :( hoppas du får dina iallafall!! :)

caroline

02 Sep 2011, 10:37

men telia är bra skit! Dock kanske det också är så för att man bor uppe bland fjälltoppar och skog också, haha :) Inte mycket som fungerar ;)

Cecilia!

02 Sep 2011, 17:22

Tycker att det var en snygg outfit. :)

En liten bildblogg av Felicia Karlström

02 Sep 2011, 21:42

Underbara bilder, gillar listan, måste nog sno den nån dag :D hihi om det är okej för dig? :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram