DRÖMMER OM PETROLEUM OCH KRISTALLER


Den här veckan har jag:

- Fått två grymma besked på jobbet som kommer leda till mer klirr i kassan.
- Försökt skaffa biljetter till Kents spelning på Trädgår'n men misslyckats på grund av Ticnets "allvarliga hårdvarufel".
- Varit slöare än slöast och inte varit på gymmet en enda gång.
- Chockerats över saxofonisten i the Killers hastiga bortgång.
- Svurit över Barcelonas utgång ur Champions League för att dagen efter jubla skadeglatt åt Real Madrids straffmissar.
- Lyssnat lite ohälsosamt mycket på Kent - Jag är inte rädd för mörkret.
- Ätit tapas på favoritrestaurangen Manana.
- Räknat ner till Barcelona (bara 12 dagar kvar nu).
- Tittat på alldeles för lite serier (ska ta ikapp det genast!)
- Sett SVT-dokumentären "Livet efter Utöya" och fått ont i magen av ofattbarhet och fascinerats över hur man kan gå vidare med sådan styrka och vilja.
- Köpt den perfekta svarta klänningen i tunnt tyg, vippig kjol och små guldknappar (ska försöka ta bild på den sen).
- Njutit över det faktum att jag kunnat gå i stickat + skinnväst utan att frysa.

15 kommentarer

Sara

27 Apr 2012, 19:30

Låter bra :)

Ida

27 Apr 2012, 20:26

Lät mestadels som en bra vecka ju!

Anna T

27 Apr 2012, 20:28

Har också varit superslö denna vecka,helt sjukt. Tror ja e sjuk :/, men annars låter din vecka mysig ^^



sv: Ja de var faktiskt goda ^^ trots att de inte vart så söta haha, bättre lycka nästa gång.

Liuza

27 Apr 2012, 22:05

grymt med mer cash :D

Katrin

27 Apr 2012, 22:35

Låter som du haft fullt upp med en bra vecka! :)

anna.

28 Apr 2012, 08:37

sv. det tycker jag absolut att du ska göra. den här tyckte jag var rolig.



och vad kul med lite extra klirr i kassan.

Anonym

28 Apr 2012, 08:40

åh klirr i kassan är ju aldrig fel!

anna

28 Apr 2012, 11:49

alltid gött med mer klirr i kassan! :)

Liuza

28 Apr 2012, 12:27

sv: de va riktigt lyxigt :)

Malin

28 Apr 2012, 12:30

Ah vad lyxigt att du har jobbsituationen under kontroll. Kanner mig lite stressad dar haha!

ava miranda

28 Apr 2012, 12:57

fin bild! :D

Anneli

28 Apr 2012, 17:24

Nice med pengar!



Vaa, har saxofonisten dött eller vadå? Var har du läst det? :s



sv; haha jag tackar för gratulationer! Men det är faktiskt ganska bra gjort av mig, har varit försenad varje fredag fram tills nu ;)

matilda

28 Apr 2012, 17:34

Du har hunnit med mycket i veckan verkar det som!

Sofia

28 Apr 2012, 18:27

Låter som en vecka som vart lite upp och ner. Men gillar framförallt att du ätit på Manana och att vädret tillåtit mindre kläder. Göteborg är allt bra härligt för det mesta! :)

Åsa

02 May 2012, 08:44

Alltså, jag dör lite varje gång jag lyssnar på Jag är inte rädd för mörkret. Så bra verkligen!




Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram