EN DAGENS


Dagens humör: Lite trött, men annars jäkligt pepp.
Dagens utseende: Just nu träningstights + linne, därefter svart enkel klänning, silverstickat och converse. Inget speciellt men himla skönt.
Dagens planer: Intervaller på gymmet + armar och rygg, därefter övertidsarbete på jobbet följt av absolut ingenting.
Dagens önskan: Att den där våren som innebär plusgrader 24 timmar om dygnet kom på riktigt någon gång. Liksom inte bara på låtsas.
Dagens längtan: Laleh live i Scandinavium om två veckor. Den människan är magi på en scen.
Dagens blogg: Sandra. Den här tjejen är fantastisk. Jag vill också bo i New York, jobba på en reklambyrå och gå runt i dr martens och små vippiga kjolar.
Dagens materiella vill ha: En rosa Nikon 1. Inte för att jag direkt behöver ännu en kamera men åh den är ju så fin och den verkar ju vara så otroligt bra!
Dagens roligaste: En klassiker från Friends. Hade helt förträngt hur förbannat rolig den här scenen är tills jag trillade på klippet i en annan blogg. Haha jag älskar verkligen Ross, så jäkla rolig!
Dagens textrad: Jag är precis som då. Jag kommer aldrig blir som ni, jag kommer alltid stå bredvid och titta in. - Markus Krunegård (På promenaden)
Dagens låt: Arctic Monkeys - R U mine? Åh jag älskar det här! Och jag längtar så efter hela skivan när den nu planerar dyka upp.

14 kommentarer

Anonym

06 Apr 2012, 08:14

åh rosa Nikon.. det skulle jag med vilja ha..bara för att! haha :)



tack! han kan posa den killen ;) hehe

Karin

06 Apr 2012, 09:48

Har sett rosa Nikon live här på kameramarknaden. UNDERBAR:)

- bbella aka huuynh ::

06 Apr 2012, 17:15

Är du trött på inte synas ? anmäl dig då till "bella tipsar" och få minst 300 fler läsare till just DIN blogg !

länk: http://bellahuuynh.blogg.se/2012/april/tipsar-2-315.html#comment - lycka till

Angelica

06 Apr 2012, 20:36

underbart! aww friends! haha



sv: lovar, den var verkligen inte läskig. helt stört.

Patrik

06 Apr 2012, 23:55

Sv. Tack själv!

fint!

anna.

07 Apr 2012, 02:05

vänner! <3 så bra!

Sofia

07 Apr 2012, 10:25

Åh hade inte heller sagt nej till att bo i New York, jobbar dock hellre på en tidning än reklambyrå. ;)



SV: Haha det är svårt att sätta betyg på filmerna. Den fick en trea av anledningen att femmor får bara helt enastående filmer, som Black Swan typ, fyror får filmer som jag bara måste se igen och som ger mig en speciell känsla. Hunger Games kom inte riktigt upp dit. Den var riktigt bra, men inte en sån där wow-film för mig. ;)

Liuza

07 Apr 2012, 11:19

where everybody finds out är en av mina favoritavsnitt, SÅ rolig!



sv: haha du är lucky som sett den på bio, jag var en liten plutt då :P

anna

07 Apr 2012, 16:00

hahah underbar scen! älskar ross, älskar vänner!

Ida

07 Apr 2012, 16:59

Det kanske är bäst då det ändå verkar snöa i kalmar :) precis som det gör här. Älskar dessa vårtecken, oh ja!

Caroline

07 Apr 2012, 19:24

Gillar dagens! :) men gud jag vet, ao nang har fan allt :) min favorit är också poda! Helt fantastisk! Karlarna blev helt frälst i poda första gången vi åkte dit! Som små barn som snorklade! :P

Victoria

08 Apr 2012, 12:12

supersnygg bild!

Hedvig

16 Apr 2012, 18:55

vilken läcker bild=)

Linnéa - soon PARIS living

17 Apr 2012, 13:15

underbar bild <3


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram