VIVA BARCA!


Som ni säkert vet vid det här laget har jag en liten fotbollsnörd i mig. Eller ja, en ganska stor om jag ska vara helt ärlig. Om knappt tre timmar går startskottet för returmötet mellan Barcelona och Chelsea. Semifinaler i Champions League. Chelsea har ett mål mot noll sedan förra matchen. Inte alls vad jag planerat, så nu är jag helt omänskligt nervös. I min värld ska Barcelona spela final i München i maj. I min värld ska även Barcelona stå som slutgiltiga vinnar av Champions League. Snälla förstör inte för mig nu.

Matchen börjar 20.45 och fram tills dess behöver jag hålla mig sysselsatt. Ska kolla igenom era frågor från frågestunden (fortsätt ställ frågor om ni vill), kanske se någon serie och hoppas på att tiden går snabbt. Sedan jävlar då smäller det!

20 kommentarer

Mathilda

24 Apr 2012, 18:56

Förstår din nervositet. Är inte ett så inbitet Barcelona fan, håller mig inom Sverige, men har en lillebror som höll på att gå under efter förra matchen. Han älskar Barcelona och Messi över allt annat. För honom finns det ingen annan vinnare än just FCB.



Sv: Tackar! :)

Sandra

24 Apr 2012, 19:40

SV: Ge den en chans, den var bättre än vad jag trodde :)

Anna T

24 Apr 2012, 20:16

Min kille kollar också!

Han hejjar på Chelsea "konstigt nog" var hans kommentar för han ogillar dem egentligen. Haha :D

caroline

24 Apr 2012, 20:34

jag är då ingen fotbollsnörd, men kan va kul och kolla ibland :)



hah, bilderna är slut snart :)

carro

24 Apr 2012, 21:03

fin blogg:))

Amanda

24 Apr 2012, 21:24

Sv: Ah, okej :) inlägget om peggy porschen har jag redan lagt som bokmärke, dit SKA jag ;) blev royal national nu iaf, över midsommarhelgen.

Sara

24 Apr 2012, 21:25

kul :)

Bea

24 Apr 2012, 21:33

Haha, då får vi hoppas att det går bra för Barcelona ;)

Liuza

24 Apr 2012, 21:54

hoppas de går bra för er då ;)

Anneli

24 Apr 2012, 22:32

sv; ååååh gör de? fett naaaajs! de ska spela på cirkus här i stockholm i maj så jag ska försöka få min papi att boka biljetter till det, om han vill lägga ut pengarna för tillfället. hoppaaaas!



alltså jag har lyssnat på de som de har lagt ut, men inte resten av albumet. visserligen har jag redan laddat ned hela albumet (fast jag har köpt det också i fysisk form hehe), men jag tänkte vänta tills tolvslaget med den för att det blir så fel och fuskigt annars ;) typ som att öppna julklapparna dagen innan. då finns det ju inget kvar till THE day som man peppat galet till i en evighet typ.



//uppsats haha. men kent är värda det.

Petra

24 Apr 2012, 22:45

Då är du inte så glad nu misstänker jag!! :P

Ida

25 Apr 2012, 00:05

▲ Tack så mycket!!

matilda

25 Apr 2012, 06:26

Om det ändå fanns en liiten fotbollsnörd i mig.

Hoppas rätt lag tar det i slutändan då för din skull! ;)

Anonym

25 Apr 2012, 08:50

hoppas laget vann du hejjar på. jag har ju noll koll som vanligt haha. ;)



2 veckor till, var det barcelona du skulle till?

Leo

25 Apr 2012, 11:58

Ja, shit vilken match det var! Jag hade tippat 3-0 till Barca och en stund kände jag att det inte räckte, borde sagt 4 eller 5-0. Men sedan hände något ... Blir ingen final i München i maj. :(

jasmin

25 Apr 2012, 13:31

jaa :D svin bra

Sofia

25 Apr 2012, 20:14

Gick inte så bra det där juh. Tråkigt. Roligare är dock att det inte är allt för långt kvar innan fotbolls EM drar igång. :D

Josefine

26 Apr 2012, 12:14

Jag är ingen fotbollsnörd men det känns bäst om Barcelona vinner. Annars har jag en sur pappa hemma xD

M I C K I

26 Apr 2012, 23:45

Jättefin blogg

Vill du göra ett bloglovin byte med mig? :D

Fannype

21 May 2012, 17:49

You ain't alone! Är ett STORT fotbollsfan jag meed:)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram