NO RETREAT BABY NO SURRENDER

För några dagar sedan klickade jag hem dessa två. Åh jag vill ha paketet nu! Ser fram emot att bära Céline-tröjan slarvigt istoppad i en somrig kjol och skärpet i midjan över mina blommiga klänningar. Kommer bli bra det.

Annars lyssnar jag på en gammal klassiker och inväntar lite simning i OS. Tänkte häva i mig x antal koppar te också i hopp om att få bort min förkylning. Imorgon blir det jobb följt av filmkväll och på onsdag ska jag äntligen få se the Dark Knight rises = väldigt höga förväntningar. Någon som har hunnit se den?

11 kommentarer

film & serier bloggen

30 Jul 2012, 21:22

snyggt skärp ! :)

Karin O

30 Jul 2012, 21:29

Snyggt skärp!

Hanna

30 Jul 2012, 23:19

Jag och sambon såg den i helgen, den var bra tycker vi båda! Det var mycket som inte kändes för förutsägbart så det gillade vi :)

Clara

31 Jul 2012, 02:31

SV: Tack va söt du är!! försökte hålla mej till samma känsla och vit, turkost och varmt guld.

SKÄRPET SKÄRPET SKÄRPET!! MUMSMUMSMUMSMUMS!

snie.blogg.se

31 Jul 2012, 08:46

så fint du klickat hem :)

hamilton kunde varit bättre, det var mest för Persbrandt som jag ville se den haha. ;)

NATALIE

31 Jul 2012, 09:18

Ja det kommer verkligen bli bra! dessutom tycker jag att det är så roligt att beställa grejer :)

svar: Jag försöker få tillbaka typ min naturliga hårfärg men det visade sig vara lättare sagt än gjort då jag flera gånger färgat mitt hår riktigt mörkbrunt :) Jag gjorde slingor för ett par månader sedan sen har resten solblekts :) men bilden gör färgen inte riktigt rättvis, jag är inte så ljushårig :)

Sandra

31 Jul 2012, 12:27

Batman var riktigt bra men se förra filmen innan denna! Jag kom inte ihåg något från den förra och det var lite jobbigt kan jag säga.
Har du tips på bra shoppingsidor på svenska?

Madde

31 Jul 2012, 22:01

Snyggt!! Har själv funderat på t-shirten, vad gick den på? :)

Victoria

02 Aug 2012, 17:36

superbra film (även för mig som aldrig i hela mitt liv sett en batman-film, trots att det är sista delen i en triologi)!

vart hittade du skärpet och t-shirten? superfina!

Svar: Ja jag älskade den också :) De är från Fashionpash, ngn sida jag aldrig provat innan men det var snabb leverans.
anna

FELICIA

12 Aug 2012, 17:10

vart beställer du ifrån? :)

Q.

14 Aug 2012, 23:16

Vart beställde du tröjan ifrån? Om du vill avslöja det? :)

Svar: Det är fårn fashionpash, båda två :)
anna


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram