HOT SPRINGS


Foton: Jag, Nikon D5000 Tamron 17-55 mm

I söndags besökte vi den här underbara platsen i utkanten av Ourense. Varma källor och åh vad det var underbart! Att sjunka ner i det där hettande vattnet var bland det mest avslappnande jag har varit med om. Fan att vi inte har några sådana i Göteborg, det hade ju varit hur bra som helst.

Idag var planen att riktigt sova ut, men självklart vaknar man då kl 08.00 helt klarvaken. Kanske har att göra med att jag drog täcket över huvudet i samma sekund som slutsignalen i matchen gick igår. Länge sedan jag kände mig så besviken efter en fotbollsmatch och jag vet inte riktigt om jag ska vara arg för att de sumpade matchen mot Ukraina (som de borde fixat) eller om jag ska vara arg för att deras spel mot England faktiskt förtjänade minst ett poäng. Men nu är vi ute och jag placerar hela mitt hjärta hos det spanska landslaget istället. Älskar deras sätt att spela fotboll!

Nej nu ska jag fixa lite frukost och se säsongspremiären av True Blood. Äntligen! Ikväll blir det sangria, Göteborgspop och utgång på stadens gator. Blir nog fint det.

15 kommentarer

Anonym

16 Jun 2012, 09:29

finfina bilder!



vi bokade igår! chansade på att du ev hann o se det ;) blev ca 2500 med hotell, flyg, väskor. tycker de va bra pris :)

Anonym

16 Jun 2012, 09:39

vi la inget krut på hotellet, blev i hammersmith/shepherds bush. samma gata där vi brukar bo :) resonerar att vi vill ha nånstans o sova o lägga grejer o få frulle. hehe

Anonym

16 Jun 2012, 09:49

säger desamma :) o de tar ju knappt nån tid att ta sig i tunnelbana heller i såna storstäder. detta är några minuters gångavstånd till primark i Hammersmith oxå, perfa att shoppa innan man ska hemåt haha. nära till de mesta. vi ska dit 30aug till 2 sept, tors-söndag!

Sofia

16 Jun 2012, 10:54

Åh så underbart! :D

anna

16 Jun 2012, 10:54

wow, vad fint där är!



men usch, jag vill bara glömma detta EM nu..

Anna T

16 Jun 2012, 11:05

Låter helt underbart! Både källorna och planerna för ikväll :)!



sv: Ja verkligen, får alltid mig på bra humör :D

Åsa

16 Jun 2012, 11:17

Det ser hur gött som helst ut! Det är verkligen vad jag skulle behöva nu också. Välkommen hem förresten :)

Jennifer

16 Jun 2012, 14:58

Jaaa..det som gick så bra i början och jag tyckte det faktiskt spelade bra, otur helt enkelt :(



Helt fantastiska bilder!

NATALIE

16 Jun 2012, 17:06

häftigt! det ser riktigt härligt ut!

Felicia

16 Jun 2012, 17:21

Såg ju jättefel ut... not! haha



puss

Fani

16 Jun 2012, 17:29

vad skönt du verkar ha haft det :) härligt med varma källor, har jag alltid velat testa!

ändå skönt när man vaknar upp tidigt ju, då har man mkt tid och slipper stressa under dagen sådär :)

puss

Angelica

16 Jun 2012, 18:27

men gudarnas va härligt det ser ut!

film & serier blogg

16 Jun 2012, 21:08

ja, varma källor borde det finnas överallt ju !

Elena

16 Jun 2012, 22:18

Vilka underbara bilder!:)

Sofia

17 Jun 2012, 20:06

Det där såg urmysigt ut! Värt att lägga på minnet för framtiden =)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram