LONDON CALLING

River Island / Marc by Marc Jacobs / Boy London / Nike Air
 
Om två veckor åker jag till mitt älskade London igen. Det var åtta månader sedan sist (alldeles för länge om ni frågar mig) och jag har ett skrikande shoppingsug inuti mig. Här är lite grejer som jag skulle vilja få med mig hem till Göteborg. MBMJ-väskan har jag spanat på ett bra tag, likaså Nike-skorna. Gillar den där kontrasten att matcha kritvita sneakers med en tunn mönstrad klänning. Särskilt om några månader när benen är sådär härligt brunbrända. Boy London-märket är förbannat snyggt och x antal kronor billigare om man köper det där mot om man beställer det via nätet. Win-win. För en gångs skull har jag varit ekonomisk och lagt undan pengar under hösten för de här dagarna. Känns ju så värt det nu.
 
Mår förresten mycket bättre idag. Har sovit omänskligt mycket sedan igår, druckit kopiösa mängder av vatten och inte rört på mig mer än nödvändigt. Idag är svullnaden i halsen så gott som försvunnen och febern likaså. Det gör fortfarande ont när jag sväljer, men det faktum att jag inte längre gråter vid varje klunk måste ju ses som ett framsteg.
 
Nu ska jag återgå till vågrät ställning i soffan framför en serie eller två. Först ut: Revenge.

23 kommentarer

Sandra SG

27 Nov 2012, 18:51

snygg outfit! :D

film & serier bloggen

27 Nov 2012, 19:48

Jag gillar verkligen det där mobilskalet!

Elena

27 Nov 2012, 20:34

Åh! jag vill också till London. :)

Carro

27 Nov 2012, 21:21

Jasså du, så du är redan inbokad på ett pass. Kul! Kör järnet. Själv kan jag dock inte på söndag. Jocke fyller år imorgon och ska firas då. En annan gång. Kram

anna

27 Nov 2012, 22:41

mycket snyggt där! och härligt med london :)

och att du mår bättre,hoppas du blir helt frisk snart!

Liuza

27 Nov 2012, 23:10

åh klockan var riktigt fin!

sv: nej, den ångrar jag också att jag inte köpte :(

Sara Ekman

28 Nov 2012, 08:44

Vad härligt med London! :) Jag ska inte dit förrän i juli igen.. Men den som väntar på något gott.. :)

snie.blogg.se

28 Nov 2012, 08:51

härligt collage! och älskade London!! var det så längesen?? oj, känns inte så..haha.
vart ska ni bo denna gången? är jättemysigt där under julskyltningen :)

vi bodde vid hållplatsen paral-el (stavades nog så?). låg precis utanför vårt hotell!
va roligt att du känner igen dig på bilderna. när vi gick förbi tapa tapa på passeig, så fattade vi att det var där vi åt på mare magnum oxå haha. underbart o sitta så där o välja smårätter! o skåla såklart... ;)

trista väder här hemma alltså..

Sofia

28 Nov 2012, 21:04

Åh vad avundsjuk jag blir. Kommer bli grymt! :) Alldeles för långt kvar tills jag ska dit. Och grymt att du mår bättre. Heja! :)

ALEXANDRA

28 Nov 2012, 21:32

Åh MBMJ-väskan!

Svar: Ja jag älskar den! Har en annan MBMJ-väska men måste nog ha den här också haha
anna

Rosita

28 Nov 2012, 21:41

ahh, jag blir så avundsjuk på dig som reser så mycket! (även om jag själv har börjat mer med det nu, haha). london verkar verkligen så himla grymt!

Svar: Hah jag prioriterar att resa, så himla underbart ju!
anna

caroline

28 Nov 2012, 21:53

Hade inte tackat nej till nåt!! :D Underbart med London!

NATALIE

29 Nov 2012, 07:52

åh vilken lyx att åka iväg igen!:D

snie.blogg.se

29 Nov 2012, 08:49

ja Shana kunde man hitta en hel del! o bra priser oxå. gillade lefties oxå, men synd att de inte hade xs i tröjorna! hittade en kjol där bara..men mkt fint o titta på.

bootsen hittade jag faktiskt på primark! såg ut som om de nyss ställt upp dom, typ en halvtimme senare så var alla borta.. haha. majsan köpte dock ett par liknande Anine Bingskor på stradivarius. så sjukt mkt snyggt de hade där!!

som du märker så körde vi stenhårt på dina tips. ha ha.

Marie

29 Nov 2012, 12:17

Älskar båda väskorna! Anna, man får ont i halsen av att hångla ;)

Marie

29 Nov 2012, 14:25

Vi ska försöka att låta taket vara så högt som det går, tror det kommer bli fint att ha bjälkarna framme, måla dem vita.

Haha, ja okej då. Hoppas du kryar på dig snarast iaf! Smilla hälsar, hon står i knät ock tigger godis.

Jos

29 Nov 2012, 16:49

Härligt!

Caroline Nilsson

29 Nov 2012, 21:15

Sv: The Lucky One eller Flicka? :P

Svar: The lucky one :)
anna

Fatma

29 Nov 2012, 23:04

nice!

Karin O

30 Nov 2012, 09:11

Vilket härligt kollage, gillar:)

Önskar dig detsamma!

ALEXANDRA

30 Nov 2012, 10:04

Jag förstår dig. Jag sitter inne på hela fyra stycken men jag vill ha fler :)

Caroline Nilsson

30 Nov 2012, 10:38

Sv: Okej, ja den var fin :)

Paulina Holmberg

05 Dec 2012, 12:22

snygga saker!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram