I GO BACK TO BLACK

Issue 1.3 / Cubus / Top Shop / Marc by Marc Jacobs / River Island / Have2Have
 
Jag är en av alla dem som brukar säga saker som att färger livar upp vintern, men i år är jag beredd att tänka om. Det finns så himla mycket snyggt i svart för tillfället och jag vill ha rubbet. Några av grejerna är redan på väg hem till mig, bland annat de där supersöta ballerinaskorna med små katter på tårna. Älskar dem!
 
Är hemma från jobbet idag vilket stressar mig för jag har ungefär hundra saker jag måste få gjort den här veckan. Men när febern tar över kroppen och den där känslan av orkeslöshet tar över så är det inte mycket att göra. Får spendera dagen under mina dubbla filtar och veckans serier som jag redan hamnat efter i. Först ut Dexter, följt av Homeland, Walking Dead och Revenge.

19 kommentarer

Karin O

30 Oct 2012, 09:57

Vad bra att du såg det ändrade en grej i det och sen råkade jag sätta det på fel datum, lägger upp det igen:D
Krya på dig!!
kram!

Sara Ekman

30 Oct 2012, 10:53

Så snyggt! :)

jennifer

30 Oct 2012, 12:12

mums på allt! och krya på dig, skönt och få vara hemma ändå när det är sådand ruggigt väder ute

Kajsa

30 Oct 2012, 15:34

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

Marie

30 Oct 2012, 18:40

Mycket fint där!
Det blir ofta så när man har mycket och så kommer det surt sedan när det lugnar ner sig lite.
Det gick fint att träna, det är ju så himla roligt liksom :)
Hoppas du är på benen igen snart!

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

30 Oct 2012, 19:14

snyggt!:)

Hedvig

30 Oct 2012, 19:20

åh så mycket snyggt!

film & serier bloggen

30 Oct 2012, 19:37

Älskar verkligen svarta plagg, har nästan bara det i min garderob !

Sofia

30 Oct 2012, 20:50

Åh älskar kjolarna. Underbara! :D

caroline

30 Oct 2012, 21:34

vill ha koftan!! :)

Hanna Karlsson

31 Oct 2012, 06:18

Snygga grejer du plockat ihop. :-)

Maria - mamma till Liam ☆

31 Oct 2012, 07:44

så snyggt med svart! :)

sv; ja det är toppen verkligen. han älskar minisats, och på sätt kan jag träna oftare :)

snie.blogg.se

31 Oct 2012, 08:51

så sjukt mkt fint! jag är ju en sucker för svart...haha

ohhh kan inte du tipsa om vad man bör se o kolla på när man är i Barcelona? Söndagar är väl stängt? tänkte göra lite sånt då! o ifall det är nån shopping man bör kolla in där. läste att det fanns shoppingcentra o sånt. :)

Karin O

31 Oct 2012, 10:45

Så mkt höstfint:) Är svart någonsin så fint som i november? tror inte det:)

Svar: Nä jag håller med, älskar svart! :)
anna

Meg

31 Oct 2012, 15:38

Svart är tidlöst, kommer alltid att vara snyggt. Gillar den svarta kjolen med pärlor (?) på!

Art By Tina - Konst & Fashion

31 Oct 2012, 16:00

Jag tycker svart är booring - men det här var ju skitsnyggt. En av anledningarna till att jag inte använder svart så mycket är visserligen att katterna hårar ner så mycket, så jag får satsa på svarta accessoarer helt enkelt!

camilla

01 Nov 2012, 21:47

"Det gjorde inte vi två av utgångarna så vräkte det ner men jag föredrar det före snö och halka.

gissa vem ;)

02 Nov 2012, 09:05

"Tror att du även med anonyma inlägg, kommer kunna gissa vem som är vem:..

NATALIE

03 Nov 2012, 13:27

svart är snyggt!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram