NEW WEDGES

Sedan i somras har jag letat efter den perfekta kombinationen av sneakers och kilklackar och det är då inte lätt. Oftast är de alldeles för klumpiga, för höga eller för detaljrika. För någon vecka sedan hittade jag dessa svarta från Aldo och de kändes sådär helt perfekta. Precis som jag vill ha dem. Älskar att man knappt ser att det gömmer sig en kilklack där under allt svart skinn och små silvernitar. De här kommer användas flitigt i vinter, allra helst i kombination med en vippig kjol och något grovstickat. Eller kanske till den tunna festklänningen för att "klä ner" den lite.
 
Just nu ligger jag invirad i två filtar med 39 graders feber och en hals som skriker vid minsta inandning. Härligt verkligen. Hann gå ut i stormen, gå till jobbet för att gå hem redan vid lunch. Så nu blir det vila, mycket sömn och serier så ska det nog bli bra till slut.

14 kommentarer

Marie

29 Oct 2012, 15:08

Snygga!!
Men åh då får du ta och krya på dig! Jag känner mig inte helt hundra jag heller men kör på idag, antingen bryter dtt väl ut eller så går det tillbaka :)

Ida

29 Oct 2012, 17:10

Fina! I början var jag lite skeptisk till den där modellen och såg den mest som klumpig och extremt svårmatchad, men börjar se nu att butikerna får in allt finare och finare varianter.

Sv. Ståplats var min första tanke, men jag drar med mig min kille som inte är värdens största fan av dem så han önskade sittplats (vilket jag kunde vika mig till). men riktigt bra sittplatser blir det! Scenen är rakt framför oss ;)

Marie

29 Oct 2012, 17:50

Men nej inte sjuk! Krya på dig vännen!

film & serier bloggen

29 Oct 2012, 20:17

Vilka snygga alltså !

caroline

29 Oct 2012, 20:18

vilka coola skor :)

Liuza

29 Oct 2012, 21:36

snygga de va! krya på dig btw :/

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

29 Oct 2012, 21:52

åååh så snygga!

anna

30 Oct 2012, 07:24

snygga skor :)

Maria - mamma till Liam ☆

30 Oct 2012, 08:07

jag har boxat på tisdagar hela hösten sen sh'bam på onsdagar är ett lugnt pass :) så ser det som ett vilopass :p

superfina skor!

snie.blogg.se

30 Oct 2012, 08:42

men fy tusan vad drygt med feber :( älskar dock skorna!! fasen va snygga.

vi åker 23-26 nov! fick hotell mitt vid la rambla, verkade nära till det mesta! har du nåt tips på vad man inte får missa där? :)

Gabbi

30 Oct 2012, 22:09

Så otroligt snygga skor! :)

Linda

01 Nov 2012, 21:47

HAHAHA, eller hur, varför ens säga till? : bloggbesokare.se

Zurry

02 Nov 2012, 09:05

Har varit inne o kikat på dina bilder från resan,måste va en upplevelse o få se dessa pampiga byggnader. bloggbesokare.se

Ida ☯ the sky under the sea

17 Nov 2012, 23:30

Supersnygga!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram