NEW

Igår köpte jag någonting som kommer underlätta mitt liv något obeskrivligt. En plattång och locktång i ett. Liksom hur bra är inte det?! Det bästa är att den inte ger de där korkskruvslockarna utan mer de där lite halvstyriga Hollywoodlockarna. Ja i bruksanvisningen i alla fall. Planen är att inviga den på lördag så vi får väl se om den motsvarar mina förväntningar.
 
Idag är jag som vanligt helt slutkörd och hela mitt huvud känns ungefär som en mosad banan. Ska försöka få ihop något ätbart, se säsongspremiären av Revenge och sedan somna tidigt. Imorgon är det fredag och då tänker jag banne mig vara piggare än jag är idag. Så är det bara.

12 kommentarer

MADDISENJ

27 Sep 2012, 19:07

det är ju det perfekta redskapet :D

julia

27 Sep 2012, 20:33

har den där, sjukt bra är den! :)

Svar: Ja jag blev supernöjd! :)
anna

anna

27 Sep 2012, 22:28

hoppas platt/locktången är så bra som den verkar :)

It's just moi!

27 Sep 2012, 23:11

fan vad nice!

Liuza

27 Sep 2012, 23:33

åh visa gärna hur de blir, har kikat på den där! den verkar så praktisk :)

DIYS

28 Sep 2012, 07:29

lyckat köp!

sv: ja, pajen var så sjukt gooo :D

snie.blogg.se

28 Sep 2012, 08:52

ohh säsongspremiär av revenge?! yeah! :) hade noll koll.
krya på dig!

jaaaa. jag hade velat spana in nya primark! ;) varför får man aldrig nog av London....

Anonym

28 Sep 2012, 13:17

Var det verkligen ett nytt revenge? Var det inte bara ett, det här hände förra säsongen? Jag vet inte, för jag har inte sett det. Men eftersom det heter 00 så kändes det så.

Jag har också fungerat på en sån färre kombinerad tång så säg till vad du tycker om den. :-)

Svar: Haha nej du hade rätt det var ju bara ett recap-avsnitt, så trist! Men imorgon är det dag spå riktigt :)
Tången var superbra! Eneklt och blev superfint :)
anna

jennifer

28 Sep 2012, 18:22

Åh vill också haaa!!

Sofia

28 Sep 2012, 22:42

Sweet. Blir säkert supersnyggt. :)

film & serier bloggen

29 Sep 2012, 16:38

Det där låter som ett bra köp!

NATALIE

29 Sep 2012, 21:25

berätta gärna sen vad du tycker om den! :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram