NOW IN SOME WAY SHAKE THE EXCESS

Just nu älskar jag den här låten. Jag älskar hur den ger mig energi och hur den får mig att känna mig upp över öronen förälskad. Jag älskar även det faktum att det imorgon äntligen är säsongspremiär av Dexter. Jävlar i mig vad jag har längtat med tanke på säsongsfinalen sist! Vad jag inte älskar är hur jag har börjat flagna över hela kroppen efter mina dagar i Spanien. Inte vackert.
 
Nu ska jag bocka av storhandling på att göra-listan och fixa några andra ärenden innan jag senare ikväll placerar mig i biosalongen framför filmen Looper. Perfekt på en söndag.

8 kommentarer

Caroline

30 Sep 2012, 16:08

Nice låt!!! :) Nu är min semester också slut! Massor att göra! :O

Anna T - Nörd & Filmskapare

30 Sep 2012, 18:45

Looper tyckte jag var riktigt bra!

Svar: Det låter lovande! Hoppas jag blir nöjd också :)
anna

♫♪ sandra T

30 Sep 2012, 19:22

åh mumford & sons <3 kungar!

anna

30 Sep 2012, 20:47

så himla bra låt! och hela plattan, älskar den redan.

film & serier bloggen

30 Sep 2012, 22:41

Den där låten är verkligen så bra !

Liuza

30 Sep 2012, 22:56

har hör att looper är riktigt cool :)

snie.blogg.se

01 Oct 2012, 09:26

jag gillade Hypnotisören. Tycker Persbrandt är bra skådis me. Jag har inte läst nån utav böckerna så har inget att jämföra med. :)

MADDISENJ

01 Oct 2012, 11:54

de är så himla bra

Svar: Ja jag älskar dem! :D
anna


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram