HÄLFTEN AV DE SOM KÄMPAR GÅR UNDER, HÄLFTEN AV DE SOM ÄLSKAR EXPLODERAR

Det blir mycket Håkan nu. Han spelas ur varje butiks högtalare, han skrivs om i var och varannan tidning och han hyllas mer än någonsin. Idag släpptes skivan "Det kommer aldrig vara över för mig" och det är något visst när jag hör hans nya låtar för första gången. Den här gången befann jag mig på crosstrainern på gymmet. Hela skivan från början till slut, på högsta volym, och när de sista tonerna klingade ut insåg jag att svetten rann om mig och att jag under nästan en timmes tid inte ens tänkt på att jag tränat. Jag insåg att människorna omkring mig bytts ut och att jag inte skulle kunna berätta en enda sak om vad som hänt runt omkring mig under de senaste femtio minuterna. Den här gången skippar jag recensionen. Det känns som att ni vet ganska exakt vad jag tycker utan att jag behöver få ner det i ord. 
 
Nu går skivan på repeat här hemma medan jag njuter av en kväll ensam i soffan. Det är allt bra skönt ibland. 

9 kommentarer

Liuza

17 Apr 2013, 22:35

har faktiskt inte hört så mycket musik av honom, kan väl testa :D

sv: verkligen supermysigt!

Sara - Hold on be strong

18 Apr 2013, 02:49

åh han är sååå bra <3
sv: åh visst :D jag har aldrig sett de live, men vill verkligen göra det i framtiden!! :) själv? :D
kram

snie.blogg.se

18 Apr 2013, 08:20

såna kvällar kan va sååå skönt!
fast Håkans musik förstår jag mig inte på :P men det e väl antingen eller med han, antingen gillar man honom el inte.

Svar: haha ja det är jag van vid, att folk om kring mig inte fattar grejen med Håkan. Har två läger bland mina vänner typ. De som fullkomligt älskr honom och de som skriker när jag sätter på en låt haha
anna

Maria - mamma till Liam ☆

18 Apr 2013, 09:02

har också tänkt på hur mycket Håkan hyllas för stunden! vilket han är värd :)

Ida

18 Apr 2013, 17:07

Den textraden i rubriken är så himla fin!

caroline

18 Apr 2013, 23:08

Han är grym!! :D

anna

19 Apr 2013, 22:12

åh, den skivan måste jag lyssna på. kan verkligen tänka mig att den är så bra.

Pelle

20 Apr 2013, 12:25

Det är mycket Håkan nu, ja.

#nohatin

Meg

21 Apr 2013, 12:16

Hans nya är helgrymt tycker jag, och älskar omslaget :) haha


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram