MAKE YOURSELF PROUD

Jag och blogg.se går inte direkt ihop för tillfället. Försökt publicera det här inlägget ungefär en gång i timmen sedan igår kväll, men det är först nu som det fungerat. Kanoners verkligen. 
 
Alla mina dagar ser i princip likadana ut just nu. Jag och en kompis har gett oss in på en egenpåhittad utmaning som innebär följande: 
  • 30-minuters powerwalk varje morgon innan jobbet (vilket innebär att jag måste gå upp vid 06 och jag är långt ifrån en morgonmänniska).
  • Fem hårda träningspass per vecka.
  • Inga sötsaker, inget godis, ingen alkohol, ingen läsk, inte en massa snabba kolhydrater osv med undantag för en dag per vecka då allt är tillåtet. 
  • 50 squats per dag. 
Mitt bland allt detta ska vi även jobba en hel del övertid för att dryga ut kassan till London i slutet av maj. Hela april månad ska vi köra på det här upplägget så ska bli spännande att se vad det ger för resultat. Min poäng med det här inlägget är väl egentligen att nu när jag berättat det för alla er så kan jag omöjligen misslyckas. Nu jävlar kör vi fram till valborgsmässoafton. 
 
Någon mer som är sugen på att utmanas? 

17 kommentarer

Karin O

02 Apr 2013, 22:51

Härligt, bra jobbat:) Nä, just nu passar jag nog, mycket annat jag vill hinna med:)

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

02 Apr 2013, 23:44

You can do this girly :)

Svar: Tack så mkt1 Det ska jag banne mig!
anna

Linnea

02 Apr 2013, 23:51

åh vad kul! KÖR HÅRT!

Sandra

03 Apr 2013, 08:11

Jag är på, till viss del! Har inte gymkort så jag kör på löpning + lite styrketräning hemma. Om en månad ska jag nämligen till Cypern, då blir man lite mer peppad att se bra ut i bikinin ;)
Vad är squats förresten?

Svar: Låter bra! Squats är typ benböj, kolla på youtube :)
anna

snie.blogg.se

03 Apr 2013, 08:23

låter perfa!! jag kör redan pws/promenixer och inga sötsaker. Fem hårda pass hade jag oxå velat dra igång med igen.

Annika

03 Apr 2013, 13:13

Jag försöker med motivera mig med ett träningsschema. Tur att boken Bodylicious hjälper, har du läst den?

Svar: Ja jag älskar den boken! Älskar hur sunt de tänker istället för en massa olika dieter.
anna

Sofia

03 Apr 2013, 16:33

Byt till devote.se istället? :)

Sofia

03 Apr 2013, 17:25

Grymt! Heja. :)

anna

03 Apr 2013, 17:50

Duktigt! Akta bara så att ni inte övertränar, samt att ni typ vräker i er mat! Annars blir det benhinne- och muskelinflammation. Lycka till!!

Svar: Absolut! Är van att träna men kommer öka mängden bara :)
anna

Clara

03 Apr 2013, 22:20

Kul när man har en gemensam utmaning!

anna

04 Apr 2013, 08:40

vilken bra utmaning! heja er ;D

Jonna

04 Apr 2013, 17:57

Åh, ska helt klart gör detta, fast inte powerwalken på morgonen utan kanske några gånger i veckan på eftermiddagen :)

Svar: Perfekt! Det låter som en bra deal :)
anna

film & serier bloggen

04 Apr 2013, 19:27

blev nästan liiiite sugen faktiskt :)

Liuza

04 Apr 2013, 23:02

låter som en PERFEKT månad :) kämpa på!

zaida

05 Apr 2013, 18:15

härligt träningsprogram!

Maya

06 Apr 2013, 13:52

Såå inspirerande!

Helena

11 Apr 2013, 09:29

Åh, så himla underbart när man är inne i träningspeppen. Kör hårt!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram