WANTIES

från: Adidas, Nike, Estredeaur, apple, Boy London, H&M och Urbanears

Mina shoppingbegär har förändrats en del på senaste tiden. För några månader sedan var det mest klänningar, smycken och diverse tröjor som fick följ med hem. Nu suktar jag mer efter snygga träningskläder. Vi kör ju vår utmaning hela april månad och allt blir ju lite extra inspirerande om man får springa i snygga kläder och schyssta lurar. Kanske ytligt men väldigt sant. Det här grejerna här över får mer än gärna flytta in i min träningsgarderob.
 
Utmaningen går än så länge väldigt bra (minus två inställda morgonträningar på grund av ömma benhinnor). Vi har även börjat spela tennis varje helg. Fy farao vad roligt det är! När man mest kör intervaller på löpbandet, crosstrainer och spinning känns det skönt att varva med något helt annat. Det blir liksom roligare då. 
 
Vet ni vad, idag är jag ledig. Mitt i veckan så där, himla lyxigt känns det. Har precis kommit hem från ett 30-minuters pass på crosstrainer, ska hoppa in i duschen och sen iväg och möta upp Hanna för frukost på stan. Perfekt på en ledig dag. 

13 kommentarer

Art By Tina - Konst & Fashion

16 Apr 2013, 12:45

Det är ju klart mycket roligare att träna i snygga kläder!

Sara - Hold on be strong

16 Apr 2013, 14:56

Snyggt!!

Liuza

16 Apr 2013, 22:25

de är sjukt kul att köpa träningskläder :) vill ha ett par färgglada brillor jag med!

sv: fy vad länge vi vispade haha, till slut orkade vi inte men de blev jättegott haha

anna

17 Apr 2013, 07:35

så mycket snygga träningskläder! :) det finns så himla mycket snyggt och man blir mer peppad av det än vanliga kläder!

Maria - mamma till Liam ☆

17 Apr 2013, 07:50

så mycket fint :)

snie.blogg.se

17 Apr 2013, 08:25

Adidaströjan o jackan är grymt snygga! åh vill oxå ha nya träningskläder..det BLIR roligare då :)

vädret vände igår, fick oxå sol o varmt sen! äntligen!!

Meg

17 Apr 2013, 17:49

åh ge mig typ ALLT!

caroline

17 Apr 2013, 19:07

Ja tack till allt!:D

moa

17 Apr 2013, 21:01

Håller med, träningskläder gör susen för peppet inför träning! Du har samlat ihop massor av fina saker :)

Sofia

17 Apr 2013, 21:22

Sjukt mycket fint! Jag är likadan. Förutom det jag köpte i London, har jag inte köpt vanliga kläder på typ ett år. Och jag undrar varför träningskläderna sakta men säkert tar över garderoben och träningsskorna tar upp halva hallgolvet. haha.

Men du Nike Air skorna. KÖP! Skulle du inte till London snart, eller hur var det? Jag köpte mina där och är suuuuuper nöjd. Hemma kostar dom ju typ 1300, jag betalade 800 för dom där. Fanns andra modeller för 650 kronor. Alltså superbilligt. :) Dom är verkligen helt underbara. Och att dom heter Air måste ha att göra med att man flyger fram i dom. ;)

Svar: Ja jag har som plan att köpa där faktiskt! hoppas det finns bara :)
anna

Fani

18 Apr 2013, 12:15

oj oj oj, massa snyggt ju :D älskar adidas air maxen och boy-kepan, något jag också velat ha länge!

NATALIE

27 Apr 2013, 07:28

Jag håller med - det blir roligare att träna med snygga kläder! :D Du verkar förresten vara väldigt flitig med träningen? :) Jag som var på gång får inte längre träna pga av mitt ben :(

Clara

27 Apr 2013, 09:49

Så snygga träningskläder du hittat!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram