ALL ADVENTUROUS WOMEN DO

Det finns inte mycket positivt med måndagar, förutom en sak - nytt avsnitt av den fantastiska serien Girls. Jag älskar det här! Lena Dunham (som även spelar huvudkaraktären Hannah) har skapat något så verklighetsförankrat och hysteriskt roligt på en och samma gång. Fyra helt vanliga tjejer försöker skapa sig ett liv i New York med allt vad det innebär. Jag överdriver inte när jag säger att jag legat dubbelvikt av skratt i min ensamhet under vissa scener. Scenen här över är min favorit. Den är så sorgsen och sådär lyckorusig på en och samma gång. Säsong två har nyss haft premiär på HBO och än så länge är den guld värd. Ni bara måste se det här!
 
Nej nu ska jag hoppa in i duschen följt av sängen. Segaste måndagen i världshistorien har avverkats men imorgon är det tisdag och ny energi. Förra veckan var en riktig skitvecka, men jag känner redan nu att den här kommer bli bättre och på torsdag ska en ny resa äntligen bokas. Och vet ni, snön som kom igår har redan försvunnit. Det går bra nu.

14 kommentarer

Stinis

28 Jan 2013, 22:42

åh älskar girls! det är så.. äkta.. haha

Svar: Eller hur, så jäkla bra!
anna

Linnea

28 Jan 2013, 22:54

åh, girls! jag har precis börjat se första säsongen och ÄLSKAR det verkligen. så himla roligt, uppiggande och tragiskt på samma gång!

Svar: Ja verkligen, älskar just det att det kan vara galet roligt och sen riktigt mörkt stundtals.
anna

Anna T - Nörd & Filmskapare

28 Jan 2013, 22:57

Är också ett fan av girls!
Igenkänningsfaktorn ibland, de riktigt awkward scenerna som man kiknar till och de sköna och dimensionella karaktärerna :D me like!

Svar: Eller hur! Älskar att man ibland måste gömma sig bakom en kudde för det är så pinsamt haha
anna

Karin O

29 Jan 2013, 01:02

Åh! Är det här säsong två eller?!:) Vet du när hela är klar?:D Lycka!

Svar: Japp säsong 2 började för 3 veckor sen, så jäkla bra! :D Den ska vara slut i mitten av mars tror jag :)
anna

snie.blogg.se

29 Jan 2013, 08:38

åhhh jag litar på dig vi brukar ha samma smak - måste ses!! :)

Svar: Ja jag tror du skulle gilla det :) Sjukt pinsamt ibland dock haha
anna

Marie

29 Jan 2013, 11:55

Haha jag skyller på huvudvärken.

Den serien har jag helt missat!

Fani

29 Jan 2013, 12:25

haha fan , verkar roligt ju! ska ta och ladda ner :D

Svar: Ja du måste se det, du kommer älska det ! :D
anna

caroline

29 Jan 2013, 18:35

Härligt med en ny resa!! :D

Liuza

29 Jan 2013, 20:14

jag försökte verkligen med girls, men de gick typ inte. den är så awkward haha

sv: jag vet! haha deras posing är pinsam..

Svar: Haha men det är ju det som gör serien så underbar! Man måste ju gömma sig ibland bakom en kudde haha
anna

anna

29 Jan 2013, 20:52

den serien har jag missat, måste kollas upp :)

Svar: Ja du måste se den! Så himla bra! :)
anna

Ida

31 Jan 2013, 15:54

Fin blogg:)

angelica

01 Feb 2013, 14:15

Girls <3

Sofia

04 Feb 2013, 21:44

Jag måste hitta någon bra stans att se den serien!

Anonym

08 Feb 2013, 12:31

bästa bästa serien!!!

Svar: Ja den är helt fantastisk! Ser fram emot den varje vecka :)
anna


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram