I ALWAYS SAW YOU AS A KIND OF KEEPER

Snön har kommit tillbaka till Göteborg och jag försöker trotsa den bäst jag kan genom att påbörja årets vårgarderob. Den här fina saken hittade jag på H&M Trend och man känner sig sådär extra romantisk i den. Tänker att den blir lite extra fin till en svart tight kjol eller något somrigt och vippigt.
 
Fredagens bravader har satt spår i min kropp även idag. Vaknade efter tretton timmars sömn med världens huvudvärk och kände mig allt annat än utvilad. Efter x antal timmars segande i soffan tog jag mig in i duschen, fick på mig lite normala kläder och mötte upp en vän för söndagsmiddag nere på stan. Nu har matkoman tagit över min kropp, men herregud vad gott det var! Ska slå på någon film sen blir det tidigt i säng. Imorgon är det dags för jobb igen och då ska jag banne mig vara pigg.
 
Hur har er helg varit?

13 kommentarer

Hanna Karlsson

27 Jan 2013, 21:00

Vad fin den är!

Svar: Tack, jag gillar den verkligen!
anna

anna

27 Jan 2013, 22:10

så himla fin!!

Pelle

27 Jan 2013, 22:30

Jag har haft en grym helg, tackar som frågar. Biljard, öl, vin, Girls, Wii osv osv osv osv osv osv. :)

Svar: Du det där lät som en klockren helg!
anna

NATALIE

27 Jan 2013, 23:07

åh vilken fin en! synd att vi inte har HM trend här :/

Svar: Ja de har så himla mkt fint, vill ha typ allt haha
anna

snie.blogg.se

28 Jan 2013, 08:29

låter som du haft en bra helg då :) idag är ja så där trött som du beskrev dig igår.. åhh orka jobba!
har oxå haft en bra helg :)

Karin O

28 Jan 2013, 09:17

Vad jag INTE saknar snön;)
Hoppas du piggnade på dig!

Liuza

28 Jan 2013, 10:49

den var ju jättesöt, har inte sett den i butik än! måste kolla :)

Svar: Den har funnits ett tag, har själv spanat på den i några veckor :) Finns i svart också, så himla fin!
anna

Tessie

28 Jan 2013, 18:12

Hej!
Ramlade in hos dig och blev förtjust i dina bilder och ditt sätt att skriva! :)

Vill du dela det med fler så har jag en tävling om att bli söndagens blogg hos mig. Titta gärna in och delta om du känner för det! :)

film & serier bloggen

28 Jan 2013, 18:42

Vilken fining ! (:

Sofia

28 Jan 2013, 21:10

Åh fantastiskt fin! :) Jag hatar dom månaderna vi har framför oss nu. Gick förbi slätten vid Korsvägen idag, och tittade förväntansfullt efter som blåa blommorna som brukar täcka marken där. Undra hur lång tid det tar? En månad? två? Tycker vi strejkar.

Svar: Ja men eller hur, åh det kommer säkert ta minst två månader ju :(
anna

Anita

29 Jan 2013, 09:23

Vilken söt!

Felicia Långström Photography

29 Jan 2013, 21:45

Vilken söt topp!

Hanna W ❥

30 Jan 2013, 22:10

vilken fin :}


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram