LONDON SNAPSHOTS #1

foton: Jag, Nikon D5000 Tamron 17-55 mm
 
Åh vad jag älskar den här staden! Det kom väl kanske inte som någon nyhet med tanke på hur mycket jag åkt dit den senaste tiden, men på riktigt, bosätt mig här i en lägenhet i Mayfair och jag skulle bli världens lyckligaste.
 
Den här gången var vi nästan där en vecka så ingen stress, ingen panikshopping men fortfarande konstant värk i fötterna. Våra dagar har bestått av engelsk frukost på olika uteserveringar, ett besök på Harry Potter Warner Bros Studios (mer om det senare), fest i solen i underbara Hyde Park (där jag för övrigt bestämde mig för att lägga ifrån mig min iphone, smart tjej), en massa shopping, x antal besök på Starbucks för vår nya drog Cool Lime (godaste drickan någonsin) taxiåkande och skvallertidningsläsande. Hur fint som helst. 
 
Nu är vi tillbaka till ett höstigt Göteborg, rutiner och jobb och för att undvika att fastna i någon slags höstdepression bestämde vi oss väldigt spontant för att boka en resa tillbaka till London om två månader. 74 dagar kvar, nedräkningen är redan igång.
 
Har förresten ny bloggdesign som ni ser och håller på att fixa med lite smådetaljer så jag ber om ursäkt om det är lite rörigt i några dagar. 

13 kommentarer

Sofia

10 Sep 2013, 19:18

Det ser verkligen helt fantastiskt ut. Förstår att du åker dit hela tiden. :) Själv har jag en resa till Barcelona i november att se fram emot. Can't wait. :)

Svar: TAck så mkt! Åh så underbart! Barcelona är en annan favoritstad :)
anna

Milina

10 Sep 2013, 20:15

Härliga bilder!

Sara Ekman

10 Sep 2013, 22:26

Härliga bilder! :) Ja, en lägenhet i Mayfair hade varit to die for!!!!

caroline

10 Sep 2013, 22:38

Fantastiska bilder! Vill dit ännu mer! :D

Ida

10 Sep 2013, 23:08

härliga bilder, finaste london!

Jennifer

11 Sep 2013, 00:59

hahah alltså du är helt galen!! :,) jättefina bilder dock, ser ut som ni haft det ganska fint!:)

Svar: Haha ja folk säger det! Tack så mkt, vi hade det väldigt fint!
anna

snie.blogg.se

11 Sep 2013, 08:52

jättefin bild på dig! inte så ofta du är framför kameran ;)

Svar: Tack! Nä jag brukar ju föredra att stå bakom haha
anna

Maria

11 Sep 2013, 09:41

vil såå till London när jag ser dina bilder! :)

sv; ja och betala 500 kronor för gymkort i månaden känns inte så jätteroligt då :p

Moa

11 Sep 2013, 10:17

Härligt :D

Ida

11 Sep 2013, 17:17

Härliga bilder från härlig stad! Harry Potter warner bros studios skulle jag med vilja besöka!

Svar: Ja det var riktigt coolt! Har lagt upp lite bilder därifrån nu :)
anna

Anneli

11 Sep 2013, 20:31

Sv; Har också lyssnat igenom albumet, jag gillar den. Verkar väldigt bra! Hoppas bara att de kommer hit snart, såg de i juni och jag gör det så gärna igen.

Haha, gillade ni Cool Lime? Min smakade vatten utspädd med lite mynta. Kände att en var väldigt prisvärd. Fast kanske inte. Men alla gillar olika ;)

Svar: Vatten?! Nej nej det var ju hur gott som helst! Har nog druckit 15 st på de här dagarna haha!
anna

Liuza

11 Sep 2013, 22:35

åh verkligen helt underbara bilder!

sv: tack så mycket :)

Fani

12 Sep 2013, 14:02

nog för att jag alltid haft lust att besöka london men dina bilder ger en liksom om möjligt ännu mer lust! så fina :)

Svar: Tack så jättemycket! Det är en underbar stad så lätt att få fina bilder ;)
anna


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram