I'M KIND OF OVER GETTING TOLD TO THROW MY HANDS UP IN THE AIR

Foto: Nikon D5000, Tamron 17-50

Åh fina söndag vad jag älskar dig! Har spenderat dagen med hotellfrukost, promenad i solen (läs: stormen), x antal koppar te med finaste, intervaller på crosstrainern och nu sist det finaste av allt - se Liverpool slå Manchester City och därmed vara närmre ett ligaguld än de varit på över tjugo år. Jag hoppar runt här i lägenheten i ett lyckorus och sjunger högt till den här och den här. Bästa just nu.
 

14 kommentarer

Sara Ekman

13 Apr 2014, 18:13

Härlig söndag :)

Sofia

13 Apr 2014, 19:59

Ja, vad tusan hände med vinden i staden idag crazy wether. Men mest vill jag vara säga MAGISK BILD. Skulle gärna hoppa in i den. ;)

Svar: Åh tack så jättemkt!
anna

En plats i solen

13 Apr 2014, 21:36

Låter som du haft en riktigt härlig söndag. Gött med hotellfrukost :)

Ja livet utan kent skulle vara otroligt tomt... ja kent har nog ingen lägsta nivå alls haha

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

14 Apr 2014, 10:20

Min kille är också helt salig över Liverpools vinster :D

Svar: Haha jasså? Ja herregud jag är nervös konstant nu inför de kommande matcherna haha jobbigt att vara supporter ;)
anna

anna

14 Apr 2014, 10:32

vilken supersöndag!

MATILDA

14 Apr 2014, 12:07

fint foto =)

Ida

14 Apr 2014, 16:29

Vad den där drinken såg läskande ut, får mig att längta extra mycket till sommaren! Det lät som en riktigt bra dag det där, hotellfrukost sitter ju aldrig fel!

snie.blogg.se

15 Apr 2014, 08:10

härligt! o älskar bilden =)

nu har vi ÄNTLIGEN bokat resa! blev flygbiljett för sig o hotell för sig. Bangtao bokade vi i, såg grymt fint ut! varit där? 2 minuter till stranden 30 min till flyget med bil - så verkade ligga nära mkt!
Kul o ha nåt o se fram emot!!

Svar: Åh vad härligt! Har inte varit där, hört att det är väldigt fint men att är en liten egen "provins" eller hur man ska uttrycka sig så att vanliga tuk-tuks och säljare inte får komma in haha. Verkar coolt tycker jag!
anna

caroline

15 Apr 2014, 17:42

Så underbar bild! :D

Fani

15 Apr 2014, 20:20

Digga rubriken, bästa Lorde liksom ;) She rocks! Pure Heroine är lätt det album jag spelat sönder mest senaste tiden. Så bra bara!
Gillar bilden med, jättefin :)

Svar: Jag har haft svårt för henne faktiskt, konstigt nog, men har börjat gilla vissa låtar nu :)
anna

Pelle

16 Apr 2014, 11:38

nämen, LORDE, Anna? LORDE?! :P Kul att vi (mest jag) påpekar det den andra motsatt sig förut ;) hihi


Svar: Haha ja men jag är lite segstartad ibland...(i princip alltid) ;) Men jag tycker fortfarande att Royals är årets mest överskattade låt.
anna

NATALIE

16 Apr 2014, 13:33

Åh vad alla utomlandsbilder ser härliga ut! Kul att du är tillbaka till bloggen också! :D

Svar: Tack så jättemkt, kul att du tycker det :)
anna

snie.blogg.se

18 Apr 2014, 10:56

haha spännande!! får väl se när man kommer dit! =)

pelle

18 Apr 2014, 13:16

Ja, Royals är lite uttjatad nu. "The love club" däremot - MEOW! Har äntligen släppts på Spottan också :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram