I GOT MY EYES ON YOU, YOU'RE EVERYTHING THAT I SEE. I WANT YOUR HIGH LOVE AND EMOTION ENDLESSLY

Jag har skaffat mig ett nytt beroende - ögonfransförlängning. Allt tack vare min kära vän Linda. Men allvarligt, hur skönt är det inte att slippa dra på mascara varje morgon? Särskilt när jag tränar en hel del också så är det extra skönt att slippa sminka sig så mycket. Hur bra som helst!
 
Det är förresten fredag och jag sitter fast på jobbet. I princip ensam också. Finns ju roligare saker att göra en fredagskväll om man säger så. Men jag har nedräkning och om drygt en timme får jag gå hem och bänka mig framför ännu ett nytt beroende - the Wire. Plöjt en säsong och är fast! Det måste ju finnas en orsak till att den toppar de flesta listor på bästa tv-serier genom tiderna. Annars kommer helgen bestå av träning och bio x 2.
 
Vad hittar ni på i helgen? Några roliga planer?
 

9 kommentarer

Sofia

10 Jan 2014, 20:41

Oh The Wire alltså. Inte sett. Borde kanske ta tag i det. :) Jag har typ inga andra planer än att träna i helgen. Är galet uttråkad just nu haha.

Svar: Ja se the wire! Det tog 4-5 avsnitt innan jag var helt fast, nu har jag precis börjat se säsong två :)
anna

Micaela

10 Jan 2014, 21:33

så fint med ögonfransförlängning!

snie.blogg.se

11 Jan 2014, 10:01

jättefina ju! skulle oxå vilja =)

caroline

11 Jan 2014, 12:20

Men gud vad snyggt! :D Skön helg du har framför dig också!

anna

11 Jan 2014, 13:28

så himla fint :)

jag har inga planer för helgen, tar det så fruktansvärt lugnt, så skönt att slippa måsten ibland!

Lisa Radojewska

12 Jan 2014, 12:58

sv; ja det borde du verkligen! Åh Hobbit filmen är så grymt bra! Den andra är bättre än den första, fast båda är grymma! Hoppas på att läsa ut boken under nästa vecka, ska jag återkomma med recention? :)

Så snyggt!
Hoppas du får en bra söndag!
Kram

Liuza

12 Jan 2014, 13:53

men åh va fint! har också velat prova på det :D

Svar: Gör det, sååå värt det!
anna

Trees, mamma i London

12 Jan 2014, 23:04

Sitter dom länge?
Min syster försöker få in mig i det träsket också, men jag har avståttt hittils :P

Svar: Det beror lite på hur man tar hand om dem, jag gör om dem efter 2-3 veckor typ :)
anna

Amanda Johansson

13 Jan 2014, 11:44

Jätte smidigt med lösögonfransar :)

Sv: Åh tack! Tror det blir så!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram