NEW / OLYMPUS

Idag har jag gett mig själv en present. En sådan där present som jag suktat efter i flera månader. En Olympus E-PM2 + EZ-M1442 för att vara exakt. När det äntligen är extrapris gäller det att slå till.
 
Jag älskar att fotografera och jag älskar framförallt att fånga de där spontana vardagshändelserna som kommer när man minst anar det. Jag älskar dock inte lika mycket hur tung och klumpig min Nikon D5000 känns i handväskan. Det är tråkigt för det har resulterat i att jag inte tar alls lika mycket foton nu för tiden fastän jag egentligen har inspirationen och fastän jag egentligen vill. Man blir kräsen när man vant sig vid en systemkamera och plötsligt känns det inte så kul att ta halvdana bilder med sin iPhone. Så nu ska det bli ändring på det = fler bilder här inne. 
 
Nej nu ska jag och min trötta kropp försöka sova efter ett tungt Bodypump-pass. Så satans skönt dock (minus den sträckning jag känner i ryggen). 
 

18 kommentarer

snie.blogg.se

14 Jan 2014, 08:46

ohhh va KUL =) vad går en sån på? spännande o se va du tycker sen!!

haha tack för tipset. vet du? jag klickade hem en med en gång!! 349kr va ju bra pris tycker jag =)

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

14 Jan 2014, 09:05

Nice! Ska bli kul att se bilder från den :D!
Är i samma sits som du så är jätte sugen på att köpa en liten digitalkamera att ta bilder med!

Svar: Ja det känns som det är mkt mer praktiskt och den här verkar grym!
anna

ANGELICA - Hälsosamt

14 Jan 2014, 10:54

åh, vad kul :D

Sara Ekman

14 Jan 2014, 11:25

Åh nice!! :)

Hanna♥

14 Jan 2014, 12:42

kul :)

Liuza

14 Jan 2014, 14:13

åh har sett och hört väldigt bra om den! den är ju så fin också :) håller med HELT om systemkameran, fastän man får bättre bilder så kan de ju va så jobbigt att släpa på den :( kan du inte visa några bilder som du tagit med denna kamera? skulle va jättekul att se :)

Svar: Jag kommer absolut visa bilder från den sen när jag hunnit testa lite :)
anna

Amanda Johansson

14 Jan 2014, 15:43

Kul med ny kamera :D

Viktoria Eriksson

14 Jan 2014, 17:43

åh vad roligt! ^^

Cissi Larsson

14 Jan 2014, 17:54

Vad kul med en nya kamera, jätteroligt! :)

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på min blogg :)

vanja

14 Jan 2014, 19:18

sv: tack :D

Maria - mamma till Liam

14 Jan 2014, 21:40

åh vad roligt med en ny kamera :)

Lisa Radojewska

14 Jan 2014, 22:03

sv, ja de är så snyggt! Vad vill du har för tatuering? :)
JA MEN VISST ÄR DEN! hobbit 2 är såå bra!
Kram

Svar: Jag vill nog ha en relativt enkel, är inne på några symboler bara, ganska tre små trianglar eller nåt på handleden. Får se :)
anna

15 Jan 2014, 03:02

jättemäktig header!

Svar: Tack så jättemkt! :)
anna

NATALIE

15 Jan 2014, 12:59

Vad skoj med en ny kamera! Hoppas att du blir nöjd :D

snie.blogg.se

15 Jan 2014, 20:30

haha tar verkligen dina tips på orden! tången kommer nog redan imån ;) spännande! :) är ju en djungel o välja sånt så tänkte kör på när man hör nåt e bra!

o objektivet ska jag hålla utkik på.. :)

Amanda [SPONTAN]

15 Jan 2014, 21:55

Blev helt kär i din headerbild!

Sofia

16 Jan 2014, 08:30

Tar den bra bilder även om man inte är en van användare och fotar på auto? :)

Svar: Har inte hunnit testa så mkt än eftersom jag fick den igår men det tror jag absolut!
anna

Jennifer

16 Jan 2014, 10:04

Oh my...nu blev jag avis. jävligt avis! inte nog med att den är grym så är den sjukt snygg också, du får komma med en recension sen :)

Svar: Ja jag ääälskar den! Inte hunnit så fota så mkt ännu men lovar att jag ska visa sen :)
anna


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram