YOU GOT ME BEGGING FOR MORE

Eftersom det var finalen i Melodifestivalen igår så bestämde vi oss för att göra en grej av det hela = allt blir genast mycket roligare och alla bidrag blir på något sätt plötsligt lite, liiite bättre. Rosa tema, silverglitter, mängder av ballonger, personliga drinkmuggar och en "hur f-n kunde det där bidraget vinna?"-känsla. Precis som varje år så det känns tryggt på något sätt. Hade jag fått bestämma hade jag dock vänt på resultatet och satt vinnaren på jumboplatsen och skickat Anton Ewald till Danmark. 
 
Idag har våren kommit till Göteborg och jag har spenderat dagen med hotellfrukost, tedrickande, promenad och sista shoppingen inför Thailand. Kan knappt fatta att det är nu på fredag vi åker. Jag längtar efter sol, färgglada drinkar och kristallklart vatten. Åh! 

1 kommentarer

Sara Ekman

10 Mar 2014, 08:17

Vad kul :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram