LONDON/BOROUGH MARKET

Foton: Nikon D5000, Tamron 17-50 mm
 
Ni som har varit med ett tag vet att jag har hängt x antal gånger i London det senaste åren. Love that place! Senast vi var där för två månader sedan hittade vi ett nytt guldkorn - Borough Market. En supermysig marknad/saluhall precis vid London Bridge full med olika matstånd från hela världen, take away-drinkar, charkdiskar och uteserveringar där det står uppradade kannor med Pimm's som bara är att casha in. Åh drömmen! Är ni i London så bara måste ni åka hit. 
 
Nu blir det sushikväll och myshäng. Två dagar kvar till jag går på semester. Lovely!
 

10 kommentarer

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

26 Aug 2015, 19:37

Supercoola bilder :)

Matilda

26 Aug 2015, 19:48

Har alltid velat åka till London!

MALIN

26 Aug 2015, 20:47

Det låter som ett mysigt ställe!

Anna

27 Aug 2015, 07:01

Avis - ehh ja! Har bara varit i London en gång för sju år sedan och alltid velat tillbaka sedan dess. Har (av förklarliga skäl) mest blivit semester och resor i och kring DACH för min del.

Sara Ekman

27 Aug 2015, 14:57

Åh, dit måste jag gå nästa gång! Mums :)

Matilda Fritz

27 Aug 2015, 15:45

Så fina bilder! Vad använder du för kamera?

London verkar underbart, har aldrig varit där men blir nog en sväng dit lite senare i höst :)

Svar: Tack! Jag använder en Nikon D5000 med ett objektiv från Tamron :)
anna

http://celandine.blogg.se

27 Aug 2015, 16:32

Men åååh, vill så gärna dit! :D

N

27 Aug 2015, 22:55

Vad härligt!

snie.blogg.se

28 Aug 2015, 10:19

Lätt att jag ska fråga dig om tips till nästa Londonresa. För dit vill jag igen =) Men nu ska syrran få en liten till, så lär väl inte bli än på ett tag :P

Svar: Haha ja fråga på! Åh vad spännande att hon ska en liten till :)
anna

sara

28 Aug 2015, 11:38

Älskar också london! :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram