WHAT HAPPENS IN MEXICO STAYS IN MEXICO

Mexico/Cancun mars 2015. Foton: Nikon D5000, Tamron 17-50 mm

Alltså det här är än så länge utan tvekan den bästa resa jag har gjort och den vackraste plats jag någonsin sett. Mexico - Cancun. Herregud vad underbart! Bodde på ett hotell som var helt galet. Full all inclusive med sju restauranger, butlers som sprang runt och fyllde på med mojitos och mimosas när du ville och till och med en vars jobb var att se till så solglasögonen var putsade och rena. Jag skämtar inte, så sjukt! Aldrig druckit så många mojitos och ätit så mycket guacemole i hela mitt liv! Mums!
 
Nästa år blir det Dominikanska Republiken. Får väl se om det slår detta. 

14 kommentarer

LIUZA

24 Aug 2015, 20:30

Åh herregud va underbart! (emoji med hjärtögon haha)

sv: det är verkligen supergott! jag kör såhär: 1,5 dl vatten, 1 dl fiberhavregryn, 1 dl mjölk, 1 skopa proteinpulver och 1 msk kokos :)

MALIN

24 Aug 2015, 20:35

Vilka härliga bilder! Mexico skulle jag också vilja besöka :)

Pelle

24 Aug 2015, 20:49

Okej, här kommer ett blogginlägg, så att du håller lusten uppe; vi vill ha dina bästa resetips (specifika platser och attraktioner från alla länder du besökt)!

Jag till exempel skulle ju rekommendera varenda jävel att unna sig ett bad i den Blå lagunen, Island.

Svar: Haha tack för tipset du! Jag ska se vad jag kan göra :) Island verkar coolt du!
anna

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

24 Aug 2015, 21:03

Förstår att du är nöjd med denna resa! Skulle så gärna besöka Mexico någon gång!! :)

borntolose.blogg.se

24 Aug 2015, 21:41

Ser sjukt härligt ut!

Sofia

24 Aug 2015, 21:53

WOW! Då kanske det inte är helt fel att Mexico just nu toppar min önskelista av ställen att besöka. Haha.

Amanda CL

24 Aug 2015, 22:14

nej vad härligt :D måste sätta det på min att resa till lista :D

Anna

25 Aug 2015, 07:25

Det är synd att många associerar Mexiko till drogkrig och våld; visst, det är ju en del, men medaljen har ju alltid två sidor som det så fint heter =) Jag har varit sugen på Tulum.

SV: Tack för ditt måndagspepp, känns redan mkt bättre ;-)

Svar: Ja så är det verkligen! Vi var i Cancun och det är ju väldigt skyddat med stora hotellkomplex och mycket lyx, men jag älskade det! Hade velat besöka Tulum men det får bli nästa gång :)
anna

Sara Ekman

25 Aug 2015, 07:27

Låter och ser helt underbart ut!! :) Mexico har jag på min bucket list, måste ta mig dit en dag! :)

sara

25 Aug 2015, 08:09

Gud så härligt det ser ut! :)

snie.blogg.se

25 Aug 2015, 10:31

Låter OCH ser helt fantastiskt ut!!!

Skogsraah ☾

25 Aug 2015, 10:36

Ser helt underbart ut!

Amanda Jona [SPONTAN]

25 Aug 2015, 12:54

Mexiko är ju ett så himla fantastiskt resmål!

Natalie

25 Aug 2015, 14:37

Men så sjukt härligt det låter och ser ut!! :D
Och kul att du är tillbaka, Anna! Men som du skrev tidigare, pressa inte dig själv med att skriva inlägg! Det blir ju så mycket roligare för alla då en bara skriver då inspirationen och lusten finns! :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram