A BRAND NEW OBSESSION

Som den serienörd jag är så har jag hittat mig själv en ny besatthet - iZombie. För mig som fullkomligt älskar Veronica Mars så är det här väldigt enkelt att älska. Samma skapare, samma typ av dialoger och samma format. Allt handlar om Olivia Moore, en ung student som genom att vara på fel plats vid fel tidpunkt plötsligt förvandlas till zombie.
 
Detta är ingen typisk zombieserie a la Walking Dead där det kryllar av äckliga, blodiga zombies med armarna utsträckta som äter människor. Detta är en spännande och jäkligt rolig serie om en tjej som försöker leva livet som vem som helst samtidigt som hon i hemlighet äter hjärnor till middag. Det låter sjukt, I know, men tro mig - det är grymt! 
 
Ni kan se en trailer för första säsongen här. 
 

11 kommentarer

Netti Starby

13 Jan 2016, 22:07

Åh vilket grymt tips! Kram på dig

Pälsbloggaren

13 Jan 2016, 22:12

Denna serie ska jag nog ge en chans :)

ISABELLA

13 Jan 2016, 22:16

Åh superbra tips!! :)

Linn Strömberg

13 Jan 2016, 22:21

har funderat på att kolla på den där faktiskt! bra tips :D

Terese

13 Jan 2016, 22:21

Åh älskar denna serien!

sv: Ja jag också, en av mina stora favvisar!
Haha ja det har varit en paus nu ett tag så lätt att glömma! :)
Kramis

Ida - foto & häst

14 Jan 2016, 00:47

iZombie är så himla bra! Liv är underbar haha ;)

Svar: Eller hur! Älskar henne! haha
anna

coffeeandcupcake.blogg.se

14 Jan 2016, 08:23

Inget för mig men kul när man hittar en serie som man fastnar för :)

Anonym

14 Jan 2016, 08:57

Tack för tipset, blev sugen på att kolla nu!
Sv: Ja visst, det har alltid varit vår dröm att äga ett B&B. Kram

Sara Ekman

14 Jan 2016, 15:55

Bra tips :D Älskar att snöa in på massa olika serier :)

mammatillmirakel.blogg.se

16 Jan 2016, 19:09

Åhh vill se! Vart går den?

Svar: Vet inte om den går på svensk TV, jag ser den via nätet :) Superbra!
anna

Pelle

21 Jan 2016, 21:44

OK, denna SKA jag se. Hörde också att Kristen (/Veronica?) ska göra ett gästinhopp! Hoppas det är VM som dyker upp!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram