IT'S YOUR HEART IT'S ALIVE IT'S PUMPIN BLOOD

Förlåt min frånvaro i bloggvärlden. Jag har varit upptagen med att fira jul med familjen, köra slut på mina muskler, förlänga ögonfransarna, dricka öl med fina vänner, provat spraytan för första gången (hur nöjd som helst) och sträckse en hel säsong av Homeland. Nu ska jag avverka några timmar på jobbet och sedan sätter vi oss på flyget till London för nyårsfirande. Jäklar vad jag längtar!
 
Jag lämnar er med en av årets absolut bästa låtar. Gott nytt år!

11 kommentarer

Liuza

30 Dec 2013, 10:35

låter inte helt fel de där :) ha så kul i london!

sv: faktiskt inte, får väl köra på de nu :)

anna

30 Dec 2013, 13:24

åh, vilken bra låt!

hoppas du har det lika fint som alltid i london :)

♫♪ sandra

30 Dec 2013, 14:43

åh den låten är bra!

milina.blogg.se

30 Dec 2013, 18:13

Den är bra :)

Film & serier bloggen

30 Dec 2013, 20:30

BRA låt!:)

Maria - Mamma till Liam

31 Dec 2013, 09:51

åh jag vill också förlänga ögonfransarna :)

Svar: Gör det! Det var så värt det, kommer fortästta med det :)
anna

Sofia

31 Dec 2013, 09:52

Åh ha det så underbart i London nu (igen)! Gott nytt år! :)

NATALIE

31 Dec 2013, 10:05

Åh det där med att förlänga ögonfransarna och spraytan är något jag skulle vilja testa! Nöjd med båda? :)
Hoppas att du har det fantastiskt i London! Gott nytt år!

Svar: Vad roligt att du tycker det! För bloggen lär fortsätta fyllas på med våra små projekt ;)

Svar: Ja jag är supernöjd med båda absolut! Kommer definitivt fortsätta förlänga fransarna, så skönt att slippa använda mascara och sånt där också :)
anna

snie.blogg.se

31 Dec 2013, 10:55

låter helt ok saker att låta bloggen vila för ;) gott nytt år!!

caroline

02 Jan 2014, 12:11

Gott nytt år och god fortsättning! :D

Felicia Karlström

05 Jan 2014, 17:10

Har också varit off på bloggen, men är nu tillbaka! :D Kram på dig!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram