fernando torres på min vägg+kom igen RUMÄNIEN


fotbollsgroupie, I know, men den här ska upp på någon av mina väggar. snart. nu väntar jag bara på leveransen. snygg som jag vet inte vad är den. härlig känsla, rätt lag och en helt fantastisk spelare.

är så jäkla less på italien just nu.
frankrike med för den delen. kan de inte satsa på att spela fotboll istället för att filma? och hur kunde domaren ge rött kort för det där? nej usch jag blir bara irriterad. kanske är dags att zappa till den andra matchen och hålla tummarna att rumänien får in bollen.

3 kommentarer

ROXY

17 Jun 2008, 21:42

haha, de var det du menade med att du ville ha torres i lördags. trodde det var en ölsort eller nått. haha. pinsam jag är :P



jag vet ej vad jag skall göra ännu. men jag hoppas på att få jobba, var ett tag sen. och får ju massa ob då :) sen blir de väl lite dricka på kvällen, någonstans :)

ROXY

17 Jun 2008, 21:52

hihi, gullig du är :P

vi åker och tar honom. sen måste han gifta sig med dig, han har inget val :P men han kommer ju lätt vilja. hihi



ja, men jag kanske får jobba dag. då slutar man ju lagom till att styra upp :DD:D

ROXY

17 Jun 2008, 22:04

klart jag kirrar biffen. då har jag nått att pyssla med dessutom. haha!

har så trök just nu :P



aff, nej nu blir det skräcken ja. ha en trevlig kväll söten :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram