uppgörelsen i "dödens grupp"/favorit i repris?


ikväll gäller det för lagen i den så kallade "dödens grupp". jag älskar sån här dramatik (så länge inte sverige är inblandat). och jag älskar att både frankrike och italien kan åka ut redan i gruppspelet utan att ens ha vunnit en enda match. helst av allt vill jag ha en precis såhär dramatisk match som VM-finalen 2006 mellan just dessa två lag. ni minns väl? röda kort, psykningar, skallningar och slutligen straffsparkar. I love it.

det bästa är att rumänien fortfarande har en riktigt bra chans att ta sig vidare till kvartsfinal. trodde aldrig jag skulle säga det, men GO RUMÄNIEN!

vilka håller ni på och hur tror ni det går?

11 kommentarer

Sofia

17 Jun 2008, 16:33

svar: Jag köper rätt mycket skivor faktiskt. Men ja visst känns det lyxigt =)

Anna

17 Jun 2008, 16:40

Zidane!



Frankrike lätt!

Jenny

17 Jun 2008, 16:53

ja den är helt okej den filmen :P då hade jag nog somnat, ja. =) nu är jag hemma och degar lite grann. ganska skönt faktiskt hehe. du då?

Amanda

17 Jun 2008, 16:53

Svar: haha, I know!

Anna

17 Jun 2008, 16:59

Ja, jag borde nog skaffa mig ett annat land än Sverige att heja på. MAn skriver ju under sin hjärtattack om man ska heja på sverige. tjena blixten nerver...

Sussi

17 Jun 2008, 17:07

Dom har en del fint, men jag fick avsmak när jag upptäckte att dem mest gör smycken efter vad dom sett kändisar haft på sig. Ingen egen design.

Anonym

17 Jun 2008, 17:09

ja vet, ja trro det är ett måste för att hamna på sånna tidningar :(

Anna

17 Jun 2008, 17:15

ja, sverige ska det va!

Sussi

17 Jun 2008, 17:25

Ja det är ju toppen om det är snygga smycken.

Jenny

17 Jun 2008, 17:25

fan vad nice =) jag råkade följa med tony ut på en promenad men jag orkade inte gå så jag gick hem igen haha. vet inte varför jag fick för mig att det skulle vara en bra idé, usch så jobbigt och varmt. :P

kristin

17 Jun 2008, 22:34

haha ja den matchen minns jag som den var igår - en riktigt rysare faktiskt..


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram