att bära (fejk)päls eller inte, det är frågan


pratade ju om en väst jag blivit lite småkär i på zara idag, remember? i alla fall, här är den, och jag är lika kär som innan. problemet är att jag inte riktigt vet om jag är en västmänniska. hur vet man det liksom utan att prova? har funderat på hur jag skulle kunna matcha den. jeans är ju alltid snyggt, men är ingen jeansmänniska. har mest klänning och kjol, men det kan nog funka det också. en tunnare klänning + tjocka strumpbyxor + varm cardigan + väst? sen så är jag ju egentligen ingen pälsmänniska heller, men jag vet inte, fastnade för den här. den känns lite MC-inspirerad + att den inte är så "pälsig" om man jämför med många andra pälsvästar. kragen tänker jag i så fall ha uppfälld, det syns inte riktigt här, men den är jättestor och mysig. och självklart är den fejk, något annat går inte.

vad tycker ni? ska jag slå till?

27 kommentarer

Natalia

01 Oct 2008, 00:18

haha tycker hon det? :P



hmm svår fråga, men tänk efter om du verkligen kommer att ha användning för pälsvästen eller inte? Fundera lite på om du typ har "saknat" plagget sen du såg det.

Marie

01 Oct 2008, 00:39

Haha, vad är min människa för en människa?



Ja, jag känner att jag måste välja bort vissa saker, även om de är roliga. Å jag förstår att du kan tycka så trots att du driver dig själv. Vi är ju lixom inte dum i huvudet utan vi förstår att man inte orkar hur mycket som helst och att man ska vila och säga nej och allt det där. Särskilt när det gäller andra. Vi har inte lika höga krav på omgivningen som vi har på oss själva, så därför kan det kännas så självklart att säga till nån att ta det lungt men köra järnet själv.. Vi är kanske lite dum iaf ;)



kram

LOVISA

01 Oct 2008, 10:28

Jag gillar inte päls.



Tävling i bloggen sötnos! =)

Dress Like a Princess

01 Oct 2008, 10:48

ååh vilken snygg väst! :) ingen äkta päls för min del dock, usch!



blogg.se har gjort nån uppdatering, därför de har vart somd e vart

JENNA

01 Oct 2008, 10:52

slå till för fan! det r snyggt, så länge det är fake.

sadia

01 Oct 2008, 11:03

fejk päls tycker jag är helt okej ;P

Dress Like a Princess

01 Oct 2008, 11:03

aa den va väldigt fin! :)

Malin

01 Oct 2008, 11:06

den är riktigt bra, så det rekomenderar jag verkligen=)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

01 Oct 2008, 11:12

jag kan inte bära fejk bara för att jag inte kan bära äkta heller... det känns liksom fel.

men fint är det!

marie

01 Oct 2008, 11:14

Bra med mig men är extremet trött. Hoppas på att få somna lite tidigare nu när jag är uppe på morgonen, går lite sådär än..

Hur är det med dig idag då?

Dress Like a Princess

01 Oct 2008, 11:16

jättebra själv då?

Anonym

01 Oct 2008, 11:20

Jaa, älskar lasse :) Hehe, mm den heter tis of thee eller nått va?

marie

01 Oct 2008, 11:26

Ja, kan man väl säga.. igår somnade jag vid två och det är tidigt i mina mått mätt.. jag är trött men kan inte slappna av. tokigt va..



Vad skönt att du känner dig utvilad! Det var behövligt.

Ida Björck

01 Oct 2008, 11:30

åh vilken snygging väst, slå till :D

Dress Like a Princess

01 Oct 2008, 11:31

aa underbart, inte ens i borås regnar det idag :P

marie

01 Oct 2008, 11:32

Jag kanske kan få låna dina böcker :)

Nu ska jag ut i regnvädret.. Dags att gå hem :)

Melina

01 Oct 2008, 11:36

jasg bär fejkpäls,hur snyggt som helst sålänge den är fejk

Daniel

01 Oct 2008, 11:45

hmmm... om du gillar den så. Trots fejkad päls skulle jag aldrig ha på mej det å signaler "en fejkad päls" för folk - men alla tänker ju olika!

Kram

Dress Like a Princess

01 Oct 2008, 11:45

hehee eller hur :P

Anonym

01 Oct 2008, 11:47

nej jag tror inte det :O vilken då?

Dress Like a Princess

01 Oct 2008, 11:58

nu ska jag äta :)

Lenita

01 Oct 2008, 12:03

svar: stackare, det är så jobbigt när man har för mycket i skolan!!

Marie

01 Oct 2008, 12:10

O, ja mycket skönt att få gå hem :) Nu har jag ätit lite mat oxå så magen är mätt.

Sitter du och pluggar eller hittar du på nåt annat skoj?

Sofia K

01 Oct 2008, 12:25

Ja, slå till! Hihi, jag har varit ute och gått och jag såg något som verkligen muntrade upp mig och hela min dag :)

stina

01 Oct 2008, 13:08

slå till

sophia

01 Oct 2008, 19:57

Tack, den är från filmen Across the universe. (som förövrigt är en grymfilm)



Västen var jättefin och håller med, fejk ska det vara!

Malin

28 Sep 2009, 20:40

Vad kostar den? :)

Jag har också kollat efter en, men känner lite samma sak; jag vet inte om det riktigt är "jag", you know. Men de jag har tittat på har inte varit lika snygga!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram