MY TV-SHOWS.


Okej nu är jag officiellt stressad. Har under de senaste åren lyckats samla på mig en hel drös av TV-serier som jag följer slaviskt och nu är det snart höst. Höst innebär säsongspremiär av hela den här drösen. Samtidigt i stort sätt. Ett fåtal av dem börjar visserligen inte förrän i vinter, men de kan jag liksom räkna på en hand.

Så från och med nu har jag gett mig själv ett förbud att börja titta på nya serier (med undantag för Rachel Bilsons Hart of Dixie). Känns ungefär lika omöjligt som ett shoppingförbud, men jag kommer ju förlora mitt sociala liv om det fortsätter så här.

26 kommentarer

En liten bildblogg av Felicia Karlström

25 Aug 2011, 19:28

sv: åhhh jaaa :) blev så glad!



jag älskar ju true blood, jag vill ha fler serier att se på, har du något bra tips på en superbra serie?

caiza

25 Aug 2011, 19:33

oj vad många serier!



sv: vi ska till kreta :D

Leone

25 Aug 2011, 19:40

Älskar din seriesmak hohoho hösten blir inte depp utan stressad tack vare alla serier! :D

ERIKA

25 Aug 2011, 20:04

Galet många!! Hart of Dixie måste jag också ge en chans dock:)

tille - fotoblogg

25 Aug 2011, 20:38

bra serier och bra tips. Tack! :)

Sofia

25 Aug 2011, 20:45

Du kan få serie sällskap ;) Mycket bra i den listan!

SV: Men ack och ve, mina höll iaf i två timmar och är hela än så håller tummarna :)

Liuza

25 Aug 2011, 21:02

helvete va många! följer ungefär hälften av de, haha men i höst blir det fullt upp alltså :)

En liten bildblogg av Felicia Karlström

25 Aug 2011, 21:13

sv: haha okej :) jag funderar på vampire diaries, är det bra? :) :D

Sadia

25 Aug 2011, 21:35

haha jag har samma problem alltså.. tänkte också kolla på rachel bilsons nya, vet inte riktigt vad jag tycker om trailerna men jag gillar henne så förhoppningsvis är det bra!

En liten bildblogg av Felicia Karlström

25 Aug 2011, 22:14

sv: okej, haha =) men jag ska kolla upp alla serier du har i ditt kollage, och kolla om jag hittar någon guldklimp!

Ida Svarar

25 Aug 2011, 22:16

Stressen är total nu när man ska börja följa allt igen ;) Mina seriefavoriter är Top Model Och Gossip Girl!

Madde

25 Aug 2011, 23:42

du har allt att göra, hihi! :)

N A T H A L I E saucedo♥

25 Aug 2011, 23:52

Gud så fin blogg, kolla gärna in min & tyck till !

Kram<3

Matilda

26 Aug 2011, 00:26

ojoj det var inte några stycken!

Jag har inte tid att följa några serier för jag missar alltid massa avsnitt så man hänger inte med efter ett tag :P

Lojs

26 Aug 2011, 00:56

Såååå lätt att bli hooked på serier! I'm right there with ya. Min tv dog i några månader för något år sen, då tappade jag allt o fick börja om från början. Rätt skönt ändå.

Karin

26 Aug 2011, 04:54

nä har skrivit om det förut men just nu minns jag inte:) är iaf rätt äckligt djurblod rinner längs gatorna och döda djur hänger i träden

caiza

26 Aug 2011, 08:33

HA en bra dag! :)

Miss Sunshine

26 Aug 2011, 08:35

Sv:Ja verkligen :)



Ohh det är ju så mycket som ska börja ju :O

en liten bildblogg av felicia

26 Aug 2011, 09:49

sv: hihi jaa =) =)

ida

26 Aug 2011, 11:09

Galet många serier! Jag har problem att följa allt där man måste vänta en hel vecka på nästa avsnitt så jag gillar att hitta något några säsonger efter att det släpps.



sv. ja, förhoppningsvis blir det Gran Canaria till vintern, jag håller tummarna!

Sofia

26 Aug 2011, 12:37

En av de bästa sakerna med hösten =)

Caroline

26 Aug 2011, 16:05

Jag vet en till serie du bara MÅSTE se... Falling Skies! Do it!!!



Sorry att ja inte hejar...men känns konstigt att tränga sig på när du sitter bland dina vänner. Dessutom är ja rädd att du inte ska känna igen mig. Och med tanke på att du passerade mig några gånger så gör du nog inte det. :P

Sweet Atti

27 Aug 2011, 07:30

Haha visst är det jobbigt!! Jag hade glömt bort gossip girl någonstans påvägen så jag tog igen en hel säsong på några dagar :D

Magdalena

27 Aug 2011, 10:29

det är jobbigt när man nästan har för mycket serier att följa, även om det är härligt när de man tycker om fortsätter. :)



Jag var faktiskt knappt inne på Kulturkalaset i år tyvärr. För ja det är ju oftast mycket skoj på gång. Men det var riktigt bra för barnen som sagt. Den delen har jag aldrig undersökt innan. Mest varit inne på olika artister och så tidigare år.



Kram på dig!

ida w

30 Aug 2011, 15:43

Oh shit! Har svårt att koncentrera mig på fler än en serie i taget, högst tre. Följer Vampire Diearies på TV och men är mest inne i Pretty Little Liars, eftersom jag ser det när helst jag vill. Det är lättare att göra så med de serier som redan slutat dock... Måste ta igen 90210 också ^^

Cissi

01 Sep 2011, 12:28

DEXTER längtar jag efter, vet du när den kommer? :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram