HANNA.


Klicka på bilden för att se trailer

Var på bio och såg Hanna igår och åh vad jag älskar när man hittar en sådan där film som är precis som man hoppades den skulle vara. Näst intill två timmar av ren njutning och det här är nog det bästa jag sett i år än så länge. På delad förstaplats med Black Swan. Det hela känns som hämtat ur Quentin Tarantinos huvud där en sjuttonårig lönnmördare jagas genom Europa av både spjut, pistoler och knivar. Galet spännande, sjukt snyggt foto, starka skådespelarinsatser och förbannat bra musik. Det här är en film jag absolut vill ha i min framtida samling. Se den!

Nu ska jag alldeles strax iväg till jobbet innan jag så otroligt passande möter upp min Hanna på stan. Hon är dock ingen sjuttonårig lönnmördare, men ganska cool ändå.

21 kommentarer

Barnens Hjältar

08 Jul 2011, 07:34

Åh då måste jag nog se den. Skall se Black Swan idag tror jag, min DVD-uthyrare skulle få in den idag.

Emelie - PT och kostrådgivare

08 Jul 2011, 08:02

Måste absolut se den!!!

Anonym

08 Jul 2011, 08:55

va längesen jag var på bio! de bygger om vår bio i stan, sen ska jag oxå gå på nån bra film :)

ida

08 Jul 2011, 09:39

Härligt! Jag funderar också på att se den :)



Sv. Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra i göteborg, men det blir nog strosande, kika i lite butiker, äta god mat mm. Ringde till manana och dom hade tyvär sommarstängt, har du några andra bra tips på middagsrestauranger centralt i göteborg? :)

Jennifer

08 Jul 2011, 09:49

Åh vad kul!

anna

08 Jul 2011, 09:57

den låter verkligen som en sevärd film! :)

josephine

08 Jul 2011, 10:59

hihi ja jag har haft asfina dagar hittills. grillmat, fint sällskap, vattenpipa och gott glas vin och ljumna sommarkvällar när dom är som bäst.



kul att filmen var bra! ska absolut se den.

Åsa - Coffee breaks

08 Jul 2011, 11:14

Härligt, det är okul att bli besviken!



Sv: Jag fattade det som att den skulle visas under festivalen någonstans, men jag vet inte var.

Lojs

08 Jul 2011, 11:44

Älskar att se filmer som motsvarar förväntningarna.

Sv. Jag ska upp i norr, Hällgården tror jag det hette. Var är du ifrån?

Sadia

08 Jul 2011, 12:41

den verkar faktiskt väldigt bra!

Emma [hockey & foto]

08 Jul 2011, 13:39

Kanske borde se den filmen då :]

Hanna

08 Jul 2011, 15:08

Haha, yes I am! ;) Ses snart!

Fani

08 Jul 2011, 15:16

tack! :)

oj , då missade jag det. såg nu att det gick att klicka på bilderna!

"Nu ska jag alldeles strax iväg till jobbet innan jag så otroligt passande möter upp min Hanna på stan. Hon är dock ingen sjuttonårig lönnmördare, men ganska cool ändå."

haha rolig du är :)

blev sugen på den här filmen må jag säga, lät spännande.

puss!

cammie

08 Jul 2011, 15:38

den vill jag oxå se =)

Therese

08 Jul 2011, 21:06

Har inte riktigt vågat se Black Swan efter att jag blev varnad av en vän att om man blir rädd för psykologiskt skumma filmer är den inte att rekommendera. Hon hade fått mardrömmar. Men har hört att den ska va bra så jag vet att jag borde kolla...

Natalia

08 Jul 2011, 21:21

ja det är supermysigt!:)



hmm låter inte som min filmsmak, men grymt att det är en tjej som strider lite, jag hoppas inte att det kommer en ("prins")man och räddar henne i slutet?

Caroline

08 Jul 2011, 23:16

Åh. Låter riktigt najs. Kanske jag får se nån gång då! :)

matilda

09 Jul 2011, 00:08

Roligt att filmen var så bra! :)

Sofia

09 Jul 2011, 12:42

Jag ska definitivt se denna!

Angelica

09 Jul 2011, 19:57

sv: åh va kul! tack haha det var verligen awesome, mer bilder kommer snart!



Åh, måste verkligen se den! verkar ju hur bra som hellst! och delat topp med black swan, då måste man ju se den!

Rut

13 Jul 2011, 07:16

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram