ABSTINENSEN ÄR STILLAD.


Ibland börjar jag fundera på om jag är helt frisk. Enda sovmorgonen på hela veckan var idag och vet ni vad jag gör då? Jo jag ställer klockan på alldeles för tidigt enbart för att hinna få hem och kolla på säsongspremiären av Pretty Little Liars. Det är ju helt sinnessjukt när jag tänker efter, men herregud vad jag har haft abstinens efter den här serien! Sträcksåg ju säsong ett på några få dagar och sedan blev det liksom bara tomt. Men nu är säsong två i full gång så hallelujah för det.

Sitter för tillfället på jobbet och jag måste säga att den här månaden än så länge har gått hur bra som helst. Alla mål uppfyllda och det mesta känns sådär härligt enkelt. Skönt det. Senare ikväll blir det step/aerobics följt av lite panikstädning inför föräldrarnas besök imorgon. Vi hörs!

17 kommentarer

p h o t o g r a p h y b y siri

15 Jun 2011, 12:53

taaack :'D

Ellinore Jonsson

15 Jun 2011, 13:09

svar: Ja, jag tror verkligen att man behöver det. Att få en liten kick!

En liten bildblogg av Felicia Karlström

15 Jun 2011, 13:28

sv: ja, absolut! =)



härligt med aerobics, är det roligt? :D

sara

15 Jun 2011, 13:40

Men ÅHHH HAR SÄSONG 2 BÖRJAT NU??! :) Vad glad jag blev ha ha!



Ja det där e min "stil" 2 gånger om året ;-) Emma, syrran, älskar ju sånt så nan hänger liksom på :) spännande o se hur de blir med nya området o allt!

ida

15 Jun 2011, 14:57

ååh, laddar ner avsnittet nu!

natalia

15 Jun 2011, 15:46

jag tycker att det är helt fantastiskt i början, det finns massa solon som får mig att börja lipa där de kör sina egna grejjer och vissa danser är helt unika.



haha, sicken nörd du äär!

ELLEN

15 Jun 2011, 18:03

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

En liten bildblogg av Felicia Karlström

15 Jun 2011, 18:45

sv: okej, då måste jag nog testa det till hösten! :D

Lojs

15 Jun 2011, 18:47

Sv. Ne jag förstår den musiken är rätt nischad.

Liuza

15 Jun 2011, 22:07

äntligen är de igång igen! man blev ju helt paff efter sista avsnittet i säsong 1, haha :D

Mathilda

15 Jun 2011, 22:20

Vad handlar serien om? ^^



Sv: Åh vad glad jag blir!

LORISSA LOVEBOMB

15 Jun 2011, 22:47

sv: aha! Min syster älskar Shabby CHic, och jag har lite den stilen i sommarstugan, men hemma har jag mer modernt och lite stil inspirerat av olika kulturer och/eller religioner :)

josephine

15 Jun 2011, 23:17

hihi tack! han är bra fin liksom. ja jag kan tänka mig det.



vad är det här för serie? helt missat.

Julia [Fotograf i Skellefteå]

15 Jun 2011, 23:42

Hehe! Jag känner igen mig själv i det där abstinens besväret.. Det är inte att leka med vissa dagar ;D



sv: tack snälla! :D

ida

15 Jun 2011, 23:55

sv. nej men gud, det blev ju nästan bara värre av att se det där avsnittet. Måste man verkligen vänta en hel vecka nu? usch!! spännande

Angelica

16 Jun 2011, 02:34

åh va härligt! :)



sv: Ja, eller hur! börjar bli lite små besatt av den, mestadels för att videon är så otroligt rolig att se!

lorissa lovebomb

17 Jun 2011, 11:19

Har aldrig sett det här, kanske borde göra det :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram