I DON'T GIVE A DAMN ABOUT MY REPUTATION.


Har precis trillat in i lägenheten efter en dag på jobbet och tänkte krypa ner under filten framför några avsnitt av Freaks and Geeks. Jag var som besatt av den här serien för hundra år sedan, men då var jag liten och förstod inte riktigt hur stora vissa av de här skådespelarna skulle komma att bli. Jag menar se bara på James Franco, Jason Segel, Seth Rogen och Busy Philipps. Bara för att nämna några. Vad jag däremot förstod var hur otroligt het James Franco var (och är fortfarande idag). Tur man var lite klok i alla fall.

Är ni nyfikna så kan ni spana in trailern här. Det här är en av de få kultserier som faktiskt förtjänar att kallas kult. Massa härlig musik, klockrena karaktärer och förbannat underhållande. Det här borde ni se.

18 kommentarer

nathalie

09 Jun 2011, 22:22

åh, tack för tips! verkar riktigt bra!

Veronica

09 Jun 2011, 22:35

Ja verkligen! =)

Sarah

09 Jun 2011, 22:40

sv: Verkligen jätte skönt!^^

ida

10 Jun 2011, 00:09

sv. ja, det var verkligen superkul eftersom det är så extremt öppet och man kan göra så mycket med det. Min pojkvän kom t.ex. som mig, han sa att han inte vill dejta mig, han vill bara vara ihop med mig. Fyndig liten prick!



Den där serien har jag hört mycket gott om, är ute efter lite nya serier nu till sommaren, såg att du rekommenderade pretty little liars också, ska testa den snart :)

josephine

10 Jun 2011, 00:46

haha åh! minns också att jag va helt tokig i serien. vad hittar du dem? :)



ja sånna kvällar är riktigt fina. fler av dem!

pelle

10 Jun 2011, 05:04

Det är ju BARA kända skådespelare i den där serien. Hon i Cougar Town är ju också med. Shiiit, jag blev jävligt sugen att köpa boxen nu.



Och du, MY So-Called Life har jag på DVD. Jag minns det från när jag var ung. Kanske inte första gången det visades ;)

Magdalena

10 Jun 2011, 07:17

Åh den är grymt underbar!

Anonym

10 Jun 2011, 07:31

sitter liksom knäväck, lutar bakåt och jobbar uppåt:)

Sophie

10 Jun 2011, 10:57

Tack :) Det kommer nog bli sommaren favorit topp :)!

Sara

10 Jun 2011, 20:18

Den serien har jag inte sett, måste spana in :)

Sofia

11 Jun 2011, 17:33

Åh, den där kanske man skulle kolla in! Har jag aldrig hört talas om. haha. ^^,

Elvira

11 Jun 2011, 18:10

Älskade den när den gick. Kan inte riktigt förstå de som aldrig ens hört talas om/sett serien.

Anna

12 Jun 2011, 01:09

Men herregud. Marshall...

matilda

13 Jun 2011, 08:09

Får ta och kolla in senare efter resan. jag blev faktiskt riktigt sugen att se alltså! Får skrivas upp :-))

(Förresten skön rubrik!)



sv. Åh tacktack! :)

Daria

13 Jun 2011, 21:40

åh den serien har jag velat se jättelänge, var nånstans kollar du på den?

jessica

14 Jun 2011, 11:24

åhhh... jag älskade verkligen freeks and geeks när serien gick på tv :D

jessica

14 Jun 2011, 11:25

stava är något jag uppenbarligen inte kan idag... freaks ska det ju vara, suck.

Anonym

22 Nov 2011, 12:44

fyfan vad jag älskar freaks and geeks! synd att det intekom fler säsonger... :/


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram