THE HANGOVER PART II.


Jävlar i mig vad jag har skrattat de senaste två timmarna! Kom precis hem från att ha sett Baksmällan 2 och om någon undrar hur min humor ser ut så är det precis så här. Det är ju egentligen lite nervöst det där med uppföljare. När man verkligen älskar första filmen så är det med lite skräckblandad förtjusning som man tar emot nyheten att det ska komma ytterligare än. Jag menar, uppföljaren kommer ju aldrig kunna mäta sig med originalet. I det här fallet får jag nog erkänna - jag hade fel. Jag tror faktiskt att jag tycker att de är exakt lika roliga. Trodde inte ens det var möjligt. Så om ni gillar ettan, gå och se den här! Och förbered er på att hamna i andnöd x antal gånger.

Min hals verkar förresten äntligen ha blivit bättre. Ska ta en eller två koppar honungste till sedan ska jag nog lyckas vakna upp som en ny människa imorgon. Godnatt!

13 kommentarer

josephine

07 Jun 2011, 23:19

den här vill jag verkligen se. ska ta o göra det i veckan/helgen/när tid finns. haha, yes jag fotar i stort sett bara med iphonen, undantag med lilla digitalkameran vid vissa tillfällen.



Caroline

07 Jun 2011, 23:27

Åhh...den där vill ja verkligen också se. Och nu när den fått godkänt av dig...så är den nog absolut sevärd!



Vet du, hör o häpna, men ja ville faktiskt ha Martin som vinnare...tycker dock att Peter är klockren han med... Känns nästan tomt utan dom. Va ska man nu göra på kvällarna?!

Amanda

07 Jun 2011, 23:39

Sv: Haha, smaken är som baken vettu, delad! :)

Men bästa filmen! haha, så himla rolig! :)

Jennifer

08 Jun 2011, 00:04

åh vill se! blev väldigt pepp när du skrev såhääär :D

Angelica

08 Jun 2011, 01:29

den verkar så jäkla underbar! måste verkligen se den! :D

Sara

08 Jun 2011, 03:23

Jag fattar inte hur alla kan tycka att den är så bra :P Men jag hade i och för sig skyhöga förväntningar, så är väl antagligen därför jag tyckte att den inte var lika kul som ettan.. Hade förväntat mig minst lika rolig :)

Anonym

08 Jun 2011, 08:52

jag måste se den!! älskar ettan! :)

Anonym

08 Jun 2011, 09:02

haha ja det är nu :) folk kom redan i förra veckan, helt galet. fast jag hade nog inte varit där så mkt om jag inte hade varit ifrån norje :)

Anonym

08 Jun 2011, 09:08

imån börjar spellistan på riktigt :) men folk e väl helt på g att de varit lediga nu när det varit röd dag så de kommer ännu tidigare i år.. haha

Sara

08 Jun 2011, 09:55

Sjuuukt bra filmer haha!!:)

Liza Ellisson

08 Jun 2011, 13:25

jag tycker 2an var ännu roligare än vad 1an vad :)

m y y s a n

08 Jun 2011, 15:09

sv. ja de hade du verkligen! palla ha dålig musiksmak lixom hihi!



jaa sommarkvällar är bäst o lite till!

Laura

05 Jul 2011, 08:13

Om du tycker om Zach Galifianakis humor har du väl inte missat alla roliga filmer med honom på Youtube? t.ex. den om hans tvillingbror Seth Galifianakis eller hur det nu var? :) Han är bäst.


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram