COME ON SKINNY LOVE JUST LAST THE YEAR.


Jag ligger för tillfället med duntäcket i soffan och tycker allmänt synd om mig själv. Mår fortfarande som en gris och börjar bli uppriktigt less på den här magsjukan. I hopp om att inte deppa ihop totalt plockade jag fram marabou-kakorna som stått i mitt skåp en längre period nu. My mistake. Man ska tydligen inte försöka äta onyttigheter när magen inte fått näring på x antal dagar. Så i hopp nummer två om att inte deppa ihop totalt fixade jag hem hela första säsongen av komediserien Community, och efter 6-7 avsnitt var humöret en aningen bättre. Sedan gjorde jag misstaget att slå på Liverpool-Tottenham (en jävligt viktig match) som inte direkt går min väg.

Så nu funderar jag på att dra täcket över huvudet och missbruka Birdys version av Skinny Love tills jag mår bättre.

16 kommentarer

Karin

15 May 2011, 18:14

älskar dom kakorna!

johanna.

15 May 2011, 19:02

sjukt drygt med magsjuka. hoppas du blir piggare snart. fast de där kakorna ser mumsiga ut. kanske funkar bättre för mig att äta de som är frisk.

Anonym

15 May 2011, 19:10

näää du skojar! de hade jag inte en aning om! åhh suck. när la de ner serien?

Anonym

15 May 2011, 19:30

så jädrans typiskt att JAG börjar kolla på de o då lägger de ner serien, haha! jaja, får kolla klart säsongen iaf :) gillar doktorn där..inte fel haha. ;)

har du tips på nån annan serie? du som vet typ vad jag gillar :)

Emma says style, love & rock and roll.

15 May 2011, 20:44

åh, krya!

Sara

15 May 2011, 21:08

Krya krya krya!

Sandra

15 May 2011, 21:38

Usch, krya på dig!

(Och jag blev så sjukt besviken på de där kakorna. I mitt huvud skulle de ju vara perfektion personifierad, men det smakade ju bara diskmedel. Besvikelsen är enorm!)

Rosita

15 May 2011, 21:39

Du har också sett TVP antar jag? Birdy's version är så himla fin! Har du sett videon? :)

Angelica

15 May 2011, 23:23

jäklar vad fin version!

Marcus Å

16 May 2011, 07:17

Krya på dig Anna!



Väldigt trevlig match igår, skönt med 1 poäng.

MYMiC

16 May 2011, 08:37

ÅHHH dom där kakorna...... ;A;

Hahaha community är kung :D

Art By Tina/Tina Axelsson

16 May 2011, 08:38

Magsjuka är typ det värsta som finns. Krya!

sanna

16 May 2011, 08:55

hoppas du blir bra snart :) inget roligt att ligga dålig, men det som är bra med det är ju att man kan titta bra serier och film och äta extra gott ;)



var fixar du hem serier ifrån? :)

caroline

16 May 2011, 11:02

hoff, stackan :( magsjuka är ju förjävligt!! Krya på dig!

Liuza

16 May 2011, 11:27

åh har inte smakat de där, verkar riktigt gott! den serien är så klockren, speciellt slutet av varje avsnitt och abed :)

Linnea.

18 May 2011, 19:24

Krya på dig!



Åh låten.


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram